Recordeu que fa uns dies em
queixava que no hi havia maneres d’acabar alguns llibres perquè hi faltaven
pàgines. Em queixava de que tots els llibres que m’havia trobat amb aquest
problema eren del mateix impressor. Ho recordeu
? Vaig dubtar en si enviar un correu a l’impressor per informar-lo del problema
i queixar-me de la situació, finalment vaig optar per no fer-ho. Quina va ser la
meva sorpresa quan dijous d’aquesta
setmana em trobo amb aquest correu electrònic a la bústia del bloc. El “Sr Liberduplex” es disculpa , s’interessa, s’ofereix
per restituir els llibres amb errors i em dona la possibilitat de visitar les
seves instal·lacions. Tot un detall , la veritat. Sempre s’agraeix que hi hagi
gent que tingui en compte la opinió del
consumidors finals dels seus productes.
Vaja, sí que és una sorpresa, sí. Que t'escriguin per iniciativa pròpia i es disculpin és tot un detall, és clar. No hi ha dubte que és publicitat negativa que en parlessis així, però no crec que qualsevol empresa tingués aquest gest. Això fa tenir una bona impressió d'ells, errors se'n poden tenir, però arreglar-los no tothom és capaç de fer-ho.
ResponEliminaSense paraules, gairebé emocionat, llegeixo el teu post i la carta del Sr. Trillo. És obvi que no sempre les coses es fan malament; o si més no, que sempre hi ha qui sap esmenar els errors. Bravo per ells... i ja ens faràs una crònica de la visita, segur que és interessantíssim!!
ResponEliminaDoncs és un punt a favor de l'empresa i més s'hi t'han escrit per iniciativa pròpia. A vegades no ens adonem dels errors i també és d'agrair que ens els diguin i, si som capaços d'esmenar-los com sembla que ha fet l'empresa encara millor!
ResponEliminaOstres, molt bé! qui vol millorar, sempre està disposat a reconèixer els errors.
ResponEliminaTot un detall. Allò que hauria de ser normal, ens sorpren per inusual.
ResponEliminaNena, quina sorpresa, no? Que detallistes aquesta gent i aquesta carta els dóna un punt a favor. Sembla que de vegades les empreses siguin un ens impersonal que no té en compte el client a qui va dirigit el producte i aquests han demostrat que es prenen molt seriosament l'opinió del client. Noia, no perdis l'oportunitat d'anar-hi
ResponEliminaGuai, no?
ResponEliminaAniràs d'excursió com amb el cole a veure el colacao o la de xocolates torras.
Eeeeei, què bé!!
ResponEliminaHo trobo magnífic, la veritat. Ja ens explicaràs si vas a visitar-los i si t'envien els llibres. I, ben sincerament, una felicitació per ells, per fer les coses bé :-)
Primer de tot, veig que més d'un l'hi ha fet gràcia que ens donin la opció de visitar les instal•lacions, a nosaltres també però ens fa una mica de vergonya. I si els proposem de fer una visita de bloggers? Qui s'hi animaria? Ja ho sabeu, la inscripció està oberta i sempre ens poden tornar a sorprendre. Encara els he contestar la carta donant-los les gràcies, sóc a temps de demanar-los-hi
ResponEliminaXeXu: Jo crec que sí, que és un detall. La publicitat- bona o dolenta que es pugui fer des d'un blog petit com aquest no crec que hi hagi tingut res a veure.
Ferran: Completament d’acord amb tu. T’apuntaries a una visita, si ets per aquí?
Myself: Suposo que encara hi ha gent amb ganes de fer la feina ben feta, encara que a vegades es cometin errors
Rits: jo crec que és el primer pas, i no tothom ho faria
Kweilan: ens va sorprendre especialment el fet que no va ser una queixa directe
Carina: Sí, em va il•lusió i tot!
Joana: t’apuntes a una excursió, oi?
Assumpta: la veritat és que sí. Tu també t’apuntaries, oi?
M'apunto, però publica més sovint!
ResponEliminatrobem extraordinari que vulguin reposar un producte defectuós... i hauria de ser una cosa habitual.Aquest impresor és un professional com cal, no hi ha dubte
ResponEliminaHauriem de fer campanya tambée amb les editorials, que massa sovint editen llibres mal editats ( amb errors de correcció i/o traducció).