Els senyors de Jazztel han complert; ens van donar una previsió de quan tindríem servei i s'ha complert . Fins ara ha anat tot tal i com ens havíem dit; hem tingut un contracte amb paper, ens ha arribat el Kit wifi que ens havien promès i la connexió al servei ha estat amb la data prevista. Confiem que la cosa segueixi igual; sí és així tindran amb mi una gran publicista. Quan estic enfadada i em sento estafada "despotrico" molt però quan estic contenta també ho dic.
Així doncs el ranking queda així:
Jazztel: contents
Ono: no ho sé. Des que vam contractar el servei deu fer uns 4 anys no havíem tingut cap problema fins ara però aquest ha estat gran i no l'han resolt amb gens ni mica de celeritat. Per altra banda vaig fer la reclamació per la manca de servei i ja ens han tornat els diners.
Telefònica: enfadats. Ens van estafar en el seu moment i encara segueixo enfadada
Orange: Nefast; per no arribar ni a acabar de donar-nos d'alta!!! A més, després d'això estic tant enfadada que els hi traurem els mòbils que fa més de 8 anys que tenim amb la mateixa companyia.
Confio en no haver d'atabalar-vos més amb les meves peripècies amb les companyies de telefon i tornar a poder passar amb regularitat pels vostres blocs, que es troba a faltar no poder llegir aquí i allà
Benvinguda!!! Estem tan acostumats de connectar-nos a la xarxa quan volem que quan no es pot fer, es passa malament. Me n'alegro que tot s'hagi solucionat :)
ResponEliminaJo ja fa gairebé 4 anys que vaig amb Jazztel, i no en tinc cap queixa fins la data, i creuarem els dits. Mira, si haguessis dit que venies de part meva m'haguessin fet descompte en el proper rebut, hehehe. Espero que aquesta sigui la definitiva i que s'acabin els problemes. I ara... interneeeeeeee...
ResponEliminaem penso que això de les companyies va una mica per barris, conec gent que quan els parles de jazztel els agafa urticària...
ResponEliminaBen tornada a la normalitat! Que duri, amen.
ResponEliminabenvinguda sigui la rutina internauta!
ResponEliminaSi un pot solucionar-ho, beneit sigui.Anton.
ResponElimina