dijous, 16 d’abril del 2009

Joan Salvador Gavina. Richard Bach

Un relat breu, brevíssim amb prou feina 60 pàgines mal comptades que ens mostra una manera d'entendre el món i la vida. Joan Salvador, una gavina que no vol regir-se per les lleis de la seva espècies. Que no vol viure només per subsistir que cerca alguna cosa més. Com aquesta passió i aquest esforç el porten a ser expulsat del clan, però també a conèixer noves formes de viure, a no saber-se únic però sí especial. Un cant a la llibertat, a l'esforç personal i a la persecució dels propis objectius.

Un best-seller dels anys 70 escrit per un expilot de l'exèrcit americà, un llibre per llegir en una estoneta i per tornar a creure que les nostres pròpies possibilitats.

5 comentaris:

  1. Devia ser l'any 56 o 57 que el vaig llegir i no l'he vist més però he de confessar que v un llibre que em va impactar molt, moltíssim.Anton.

    ResponElimina
  2. un llibre curt' doncs s'agraeix que vaig fatal de temps!
    Records

    ResponElimina
  3. Vaig llegir aquest llibre fa molt temps i gairebé no me'n recordava.

    ResponElimina
  4. El vaig llegir als meus setze... i se'n va fer una pel·lícula amb música del Neil Diamond.

    ResponElimina
  5. rebaixes: m'estranya que no estès prohibit. Qualsevol cosa que pogués fer olor a llibertat ...

    Mireia: curtíssim
    Kweilan:i què et va semblar?
    Jordi: no ho sabia això de la peli

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions