dissabte, 29 de desembre del 2012

ja tinc les galetes apunt pel dinar de demà



6 comentaris:

  1. Caram, fan molt goig. Però per què toquen galetes avui?

    ResponElimina
  2. No és que toquin. Cada any entre Nadal i Cap d'any teni un dinar d'amics i a nosaltres ens toca portar els postres. Sempre comprem alguna cosa a la pastisseria i m'agrada fer alguna cosa de postres casolans: avui toquen galetes. He pensat que a la catos això del menjar sempre ens va bé, i com que és virtual no engreixa ni embafa; així que us n'he posat unes quantes. Això i que fa dies que no faig un post i aquest era fàcil, fàcil.

    ResponElimina
  3. Acompanyant un bon te han d'estar absolutament IRRESISTIBLES!! Jo les vull tastar!! Però de veritat!! :-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buaaaaaaaaa!! volia fer la imatge més gran però sempre em surt petita!! per què?

      Elimina
    2. Perquè la vaig posar des del mòbil. Em va fer mandra anar a buscar la camera.

      Elimina
    3. Doncs molt malament... ara són tan petites que t'en menges mitja dotzena i gairebé no notes el gust!!... Donaaaaaaaaaaa :-P

      Elimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions