dimarts, 23 de setembre del 2014

Ahir van tocar manualitats

Normalment faig les postals de felicitació casolanes i ahir no va ser una excepció. Uns amics han tingut una nena  i vaig fer la postal perquè poguéssim signar tota la colla. També hi vaig fer un sobre una bossa ( que no vaig recordar de fotografiar a conjunt).

Sóc lenta fent aquestes coses perquè sovint no tinc una idea de com vull que sigui fins que no m'hi poso . No sóc especialment manetes i faig el que puc ( idees en tinc, però l'execució  no és el meu fort) . Tot i així, m'hi entretinc i passo una bona estona.  No hi penso sovint i moltes vegades no en faig fotos. 

Estava decidint si penjava el post o no i l' últim post de l' Assumpta m'ha fet " envejeta" i m'he decidit a penjar-les.






8 comentaris:

  1. Ja veig que tu també ets una manetes, aquí l'únic que no sap retallar recte ni pintar fora de la línia sóc jo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tallar recte i pintar tampoc en sé massa. Jo enganxo ;)

      Elimina
  2. El sol fet de posar a treballar les teves mans per uns amics, ja fa que sigui únic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La idea és aquesta, tot i que els acabats no són tant bonics i espectaculars són únics i pensats per una persona en concret

      Elimina
  3. Cartolines sobreposades, "troquelats", elements decoratius, colors combinats... Scrapbooking de categoria!! :-))

    Estic segura que els hi va agradar molt i és que, com diu en JOAN, el sol fet de passar una bona estona (perquè aquestes cosetes demanen temps) "treballant" per algú a qui estimes, no té preu.

    Hahahaha XEXU, m'has fet pensar en un nen petit amb això de "retallar recte" i "pintar fora de la línia" :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que els troquelats són molt resultons. la resta són cartolines normals i corrents.

      Elimina
  4. T'ha quedat xulíssima! si, va posa'ns més manualitats!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions