dijous, 29 de desembre del 2016

Lectures 2016




 En aquest any no he fet ni una sola ressenya al bloc, més senyal d'abandonament que aquest no n'hi pot haver. Tot i així em feia cosa no fer la llista de llibres llegits. Van a menys... però són els que són.

  • Mort entre línies. Donna Leon
  • Els vigilants del far. Camilla Läckberg
  • Aumenta el calor. Richard Castle
  • Una veu a la nit. Andrea Camilleri
  • El llibre de la senyoreta Buncle.D.E. Stevenson
  • Jardí a l'obaga. Blanca Busquets
  • Campanades de boda. Teresa Solana
  • Gegants de gel. Joan Benasiu
  • Jo Confesso. Jaume Cabre
  • La Merceria.  Teresa Roig
  • La filla de la neu. Núria Esponellà
  • Les veus del Pamano. Jaume Cabré ( en lectura)

Tot i que surt a un llibre per mes la cosa no ha anat ben bé així, mesos de 3 llibres, mesos de cap... falta de regularitat lectora...


Bon any 2017 i bones lectures

3 comentaris:

  1. Com m'alegra que hagis fet la llista, encara que no hagis ressenyat cap dels títols! Molt negra la teva llista, entre negra i nostrada. No coincidim en cap llibre, ves per on. Suposo que en algun moment hauré de llegir Cabré, vaig malament. Els altres em queden ja més lluny...

    ResponElimina
  2. Estic acabant El libre de la Senyoreta Buncle és força divertit. Jardí a l'obaga em va agradar molt. Sòc admiradora de la Blanca Busquets. La Núria Esponellà també m'agrada, però aquest llibre no l'he llegit. I els del Cabré, tots dos m'han agradat molt.

    ResponElimina
  3. Cap llibre en comú, com era d'esperar.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions