dimarts, 8 de desembre del 2009

tardor?


11 comentaris:

  1. Segueixes amb això? Ara et vindrà l'hivern i ja veuràs tu, hehehe.

    Per cert, ja que estic aquí, en Puji de La Cullerada acaba de fer el seu escrit a mà, no sé si a aquest el tens controlat. La cosa s'ha estès tant que la gent ja no en coneix l'origen, i això sembla que no, però és bo. Vol dir que la proposta ha arribat més lluny dels quatre amiguets que tenim per aquí.

    Ja li he dit d'on sortia la cosa, em sembla que el noi actualment no volta massa blogs.

    ResponElimina
  2. M'encanta la foto!! Jo la veig tardorenca... tu no? sí, dona!! :-)

    I m'alegra moltíssim llegir que la gent segueix fent posts a mà!! :-)

    ResponElimina
  3. Rita: merci
    XeXu: sí encara segueixo així! ;). ja he caçat el post, merci
    Assumpta: en tinc més, ahir vam ser a Banyoles i en vaig fer unes quantes. Jo també estic contenta ab el teva post: n'he recollit 33

    ResponElimina
  4. Ostres! no hi ha dret, vaig fer un comentari ahir i no es va guardar! Apa! Banyoles a la tardor, jo les vaig fer al setembre quan encara no hi havia colors!

    ResponElimina
  5. ooohhh!!!! quines fotos més xules!! jo aquest cap de setmana he vist paisatges d'hivern, ja penjaré les fotos. una abraçada

    ResponElimina
  6. Preciosa la foto...i sí, si et descuides una mica, se't passa la tardor sense fotos!!!!

    ResponElimina
  7. Joana, sí foto de tardaor, més o menys

    Alba: ja tens càmera?

    La: si en tic, pero són de platja i no tenen tanta gràcia

    ResponElimina
  8. no tinc camera, però vaig amb amics que si en tenen i els hi robo... je je

    ResponElimina
  9. Veus com si que ho trobes i no has posat la de les barques, que és molt xula. Vull fer un aclariment de l'annexe que vas posar en l'entrada anterior. No m'estic 25 minuts per fer una foto o potser si,però no col·loco les petxines ni res, jo no faig fotos preparades.

    ResponElimina
  10. Mira!!!

    http://cirereta.blogspot.com/2009/12/manuscrit.html

    La seva autora no diu res de si és per la teva iniciativa, però jo crec que, de retruc, i sense saber on neix la cosa, sí que es deu haver inspirat en la teva idea :-))

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions