dimarts, 9 de març del 2010

Aquí, com a tot arreu, també ha nevat

15 comentaris:

  1. Crec que són de les fotos més originals que he vist de la nevada!! :-)) La de les dues motos vista des de dalt és mooolt xula!! :-) Les barques precioses!!


    (Espero que la teva granja no s'hagi vist afectada jiji)

    ResponElimina
  2. Què boniques, les barques. Ha de ser preciós veure com neva al costat del mar.

    ResponElimina
  3. Ahir, una altra cosa no sé si es va fer, però fotos!!! Guais les fotos, no n'has fet cap de la Bruna!!!

    ResponElimina
  4. Espectaculars les fotos de les barques nevades!

    ResponElimina
  5. És bonica i impressionant la neu arran de mar!
    Jo les tinc de muntanya i ciutat, només!
    Espero que estiguis calentona a casa, però, perquè pinta fred!

    ResponElimina
  6. No ha nevat a tot arreu snif snif, jo vaig haver de moure'm per vore neu que vaig de casa estava com a bastant net :)

    Molt boniques les fotos de les barques :)

    ResponElimina
  7. Mireia,

    Les fotos són espectaculars!!!

    Gràcies per compartir-les.

    SU

    ResponElimina
  8. Xules xules!i jo el dia de la nevada sense agafar la càmara!!delicte!!

    ResponElimina
  9. Ben curiós!

    Sempre és original veure com la neu dóna una imatge ben diferent a totes les coses. Més si aquestes coses estan a les antípodes del que significa.

    *Sànset*

    ResponElimina
  10. Assumpta: gràcies dona, em fas feliç. M'encanta fer fotos, però sóc conscient que no en sé massa i sovint em fa cert noseque penjar-les al blog.
    La granja i taant que n'ha patit les conseqüencies. L'apagada va fer que es fes malbé els cultius i a més hi ha una aplicació que permet que quedi nevada i la vaig nevar ( hehe)
    Clidice moltes merces, m'agrada que t'agradin
    Màgia És una mica estrany però fa gràcia
    Txell moltes gràcies
    Joana: vull veure les teves, perquè no em diràs que no en vas fer, oi?
    XeXu a mi em va sorprendre trobar molt trobar-ne una plena de glaç, com una pista de gel( la de la 5ena foto)
    Àlex:em vaig posar més capes que una ceba, perquè a quarts de 8 del matí feia mooolt de fred.
    bajoqueta: em sap freu generalitzar.És que nava voltant pels blogs i veia un munt de fotos de la nevada
    SU: cràcies a vosaltres per passar-les a mirar.
    Yvonne. Has de fer com jo i portar la compacte al bolso, per si de cas
    Sànset: Tens raó, els paissatges habituals nevats es tornen totalment nous

    ResponElimina
  11. Oooohhh! Unes fotografies precioses i especialment les de les barques. No són pas fàcils de poder-les fer. No només quedaran en el record, també formen part de la història!.

    Gràcies per compartir-les.
    Petons.

    ;)))

    ResponElimina
  12. Precioses fotos, de les més boniques que he vist! Un petó!

    ResponElimina
  13. Jajajaja no sé si ho deu saber ma germana això de que pot nevar la granja!! :-))

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions