divendres, 6 d’abril del 2012

Bones intencions. Maria Mercè Roca


Feia molt de temps que no llegia cap llibre d’aquesta autora.. El primer llibre que en vaig llegir va ser un “llibre robat”. Me’l va deixar una noia que estiuejava en el poble d’on  sóc,  per tornar-l’hi l’hi vaig enviar a casa seva per correu- fa anys, encara s’enviaven coses per correu- i me’l van retornar. Així doncs ,tinc un llibre que no és meu i que no vaig poder tornar.

Bones Intencions és un llibre curtet, fàcil de llegir, de lectura ràpida.  Ens parla d’una història petita, particular, única. No ens parla de grans coses, però sí de sentiments, d’emocions i de persones. Un llibre entretingut, optimista i amb personatges que són una mica especials. 

 La Valèria farmacèutica ,  preocupada pel seu fill adolescent i pel seu pare que es fa gran, només té el cap la festa d’aniversari sorpresa que està preparant pel seu marit . Un tros de paper a la butxaca, dues ratlles, res més i la vida de la Valèria fa un tomb.




Si necessiteu una ressenya més clarificadora, la Fe us ho explica millor

4 comentaris:

  1. També tinc un llibre que és meu i que no vaig poder tornar, encara que no el vaig arribar a enviar per correu. Son petites coses que ens queden de tot el que anem vivint.

    M'apunto el llibre, encara que no sé x quan, en tinc molts en cua.

    ResponElimina
  2. Doncs mira, només amb aquest petit, petitíssim resum m'han agafat ganes de llegir-lo! :)
    Me l'apunto a la meva llista de llibres que he de llegir algun dia...

    ResponElimina
  3. rits: a veure què et semblara.
    pons007: doncs, res a veure el que ha penjat avui en Martí, si fa més per tu

    Alepsi:cap a la llista de pendents

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions