dimarts, 30 de desembre del 2014

Lectures 2014

Arriben els últims dies de l'any i tocaria fer el resum dels llibres llegits durant aquest any.  Des del 2008 que faig aquest exercici. Mai abans havia fet una llista de llibres però d'ençà que tinc el  blog i que en faig -feia- les ressenyes era fàcil seguir  la pista . Així doncs des del primer any de blog complet  que hi ha llista de llibres a finals d'any. D'uns anys cap aquí l'activitat en el blog cada vegada és menor i amb ella també la llista de llibres. Sembla que hauria de ser el revès: menys temps destinat al blog, més temps per llegir però no.

Llibre llegits:

 

 Aquest any la meva fam lectora tampoc ha estat alta. No arriba  ni a un llibre per mes. No espero arribar els números de molts dels catosferics més lectors però hagués agradat mantenir-me amb voltant del 20 llibre l'any però no hi ha manera. També és cert que he millorat respecte l'any passat. Només hi ha feta la ressenya de tres del llibres que he llegit aquest any i no crec que  les faci però us deixo la llista per si algú te curiositat.

El que està en vertical segueix en procés de lectura
  • Dies de Frontera. Vicenç Pagès Jorda
  • Victus. Albert Sanchez Piñol.
  • Perduda. Gillian Flynn
  • El Joc de Ripper. Isabel Allende
  • L'home que perseguia el temps.Diane Setterfield
  • El Joc de pistes. Andrea Camilleri
  • El somriure d'Angelica. Andrea Camilleri
  • L'ombra de la sirena. Camilla Läckberg
  • El parèntesis més llarg. Tina Vallès
  • La botiga Vintage Astor Place. Stephanie Lehman
  • La llibreria dels finals feliços. Katarina Bivald
  • La mirada dels àngels. Camilla Läckberg ( començat el dia 27 i tot i que en tinc més de la meitat no asseguro que entri dins de l'any.

  
D'aquesta petita llista hi ha  alguns títols per anar sobre segur com poden ser la Läckberg i en Camilleri. No em canviaran la vida però sempre són lectures entretingudes i solvents.  He descobert  noves autores:  Allende, Tina vallès, Stephanie Lehman , Katarina Bivald i Gillian Flynn.  El de l' Allende no em va agradar , no hi vaig entrar gens ni mica. Però em van sorprendre gratament  La llibreria dels finals feliços i La botiga vintage. Victus  també em va agradar pel to en què està escrit. Dies de Frontera i L'home que perseguia el temps em van entretenir però em van agradar tant com els llibres anteriors dels seus autors ( tots dos m'havien entusiasmat amb la seva primera novel·la)

Bé, bon any i bones lectures!





5 comentaris:

  1. Bon any, Mireia!
    Abraçada lectora,
    SU

    ResponElimina
  2. Em quedo amb que vas de pujada, aquest any has llegit més que l'anterior (onze i mig!), i potser aquest 2015 seguiràs a l'alça. Però si no, tampoc passa res. Del que es tracta és de gaudir de la lectura, ja ens fas un petit resum, hi ha hagut una mica de tot, com sempre. Queda't amb els bons, patacada als dolents, i a seguir descobrint, combinant amb valors segurs, que sempre puja la mitjana. Per cert, dels teus valors segurs, la Läckberg al segon llibre ja la volia matar a ella, i d'en Camilleri no n'he llegit res encara. Massa feina. I bé, ja saps que coincidim en els dos primers, d'aquest mateix any també. Veurem l'any que ve què ens porta de nou i què arrepleguem de vell. Tu no deixis de llegir, i sobretot no et comparis amb ningú, cadascú dedica el temps que té, i alguns en tenim molt més que d'altres. I no ens faltis, que cada cop publiques menys, i això sí que no pot ser! A veure si m'hauré d'inventar alguna cosa perquè participis més!

    Bon any i bones lectures!

    ResponElimina
  3. Coincidim amb "VICTUS" que també em va agradar molt, en Sánchez Piñol ha estat un descobriment per mi enguany. Molts dels altres autors que cites, encara els tinc per descobrir. :-)

    Molt Bon Any Nou!!

    ResponElimina
  4. Coincidim amb Victus, per mi és del 2013, però com que ja havia llegit abans els altres llibres seus, doncs diguem que no va ser una sorpresa. L'home que perseguia el temps, el tinc al prestatge dels llibres pendents. Com que per dir-ho d'alguna manera, m'has obligat a fer recompte dels que he llegit, doncs, em sembla que he llegit la mateixa quantitat, però títols diferents.
    Bon Any!!!!

    ResponElimina
  5. Però vas amunt!!! molt bé!!!
    Coincidim en dos: Victus i la Botiga Vintage. I tens a la llista un que en tinc moltes ganes, el de la Tina Vallès.
    Per molt bones lectures el 2015.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions