dilluns, 15 de juny del 2015

També això passarà. Milena Busquets

Fa masses dies que vaig llegir aquest llibre i en recordo poc. Em passa sovint, quan fa un temps de la lectura , tot es difunima. Primer s'esborra els noms, després els llocs, finalment la trama i només en queda una sensació i puf , puc arribar a recordar només que he llegit el llibre.

El devia llegir fa un parell de mesos o tres i no he trobat el  moment per fer la ressenya. N'he resenyat alguns que he llegit deprés però aquest ha quedat encallat. No tinc el llibre, me'l va deixar una companya de feina i el fet de no veure'l a la pila de pendents de ressenya fa que vagi quedant enrera. Avui l'hi toca!. 


Això també passarà és una novel·la de descoberta, de redescoberta.  La mort de la mare de la protagonista fa que aquesta fugi cap a la casa de vacacnes familiar amb unes amigues. El llibre va i ve entre els records de la mare, de la propia vida i els dies passats a la costa brava. 


Es tracta d'una novel·la  que passa ràpid, però que et fa parar a pensar de tant en tant, en els records d'aquells que ja no hi són, en el temps viscuts i en els que queden per viure. 

Ha estat la primera novel·la d'aquesta autora que he llegit i es possible que repeteixi.



1 comentari:

  1. Jo també l'he llegit, i he de confessar que m'ha decepcionat. Crec que tenia les expectatives massa altes. I enlloc de pensar en llegir algo més d'ella, penso en llegir algo de la mare.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions