diumenge, 24 d’agost del 2008

El clan del oso cavernario. Jean M. Auel

Poc puc dir d'aquest llibre, un d'aquells històrics (gairabé 30 anys), que tothom ha posat pel núvols, primer llibre d'una saga que es segueix comprant i llegint, exactament com he fet jo.
I és que havia anat a Girona per renovar carnet de conduir i DNI,- En principi en un matí s'havia de fet tot però no va ser així, pel DNIe em varen dir que hauria de tornat per la tarda. I jo sense llibre!. Així que vaig a l'Hipercor i miro que puc agafar de llibres de butxaca per passar l'estona de dinar i esperar a la Policia, donat que el diari ja el tenia rellegit i fet tots els mots encreuats mentre esperava pel carnet de conduir.
No tinc un dia inspirat mirant llibres, dubto que si un de l'Asimov, Stephen King, Ken Follett,... però no em decideixo, porto massa estona d'esperes i a més plou, estic espès com el dia; així que acabo per decidir-me per una cosa nova, que tothom deixa pel núvols i trio aquest llibre.
El començo però ,com que tenia un altre llibre ,quan torno a casa el deixo i després passen alguns altres llibres per davant, però el torno a agafar per anar de vacances ja que em serà facil portar un llibre de butxaca pel viatge.
Del llibre dir que està molt bé, enfronta dues civilitzacions, la Neanderthal i la Cromagnon, la seguretat del passat envers la necessitat del canvi i evolució, pel que puc saber molt ben documentat tot això. A vegades es passa amb la seva heroïna, el final es fa un pel llarg i a vegades no saps si ho situa a la prehistòria o ara mateix (intencionadament?), potser per fer més amè el llibre, ja que si no més val mirar un documental.

Si sou persones serioses que us agraden les biografies de persones, ben documentades, agafeu-lo. I si el teniu vist, d'aquells llibres que tothom recomana pero no us acaba de convèncer, també el podeu agafar, però no espereu el super-llibre que es diu. La gent a vegades es molt exagerada i deseguida diu que és el llibre de la seva vida; per mi, no h'hi per tant i possiblement agafi els seguents llibres però serà quan torni a trobar-me sense llibre, sense saber que vull i deixat passar un temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions