dissabte, 28 d’agost del 2010

El hombre de los círculos azules. Fred Vargas


Adamsberg acaba de ser nomenat comissari a Paris. El precedeixen el seu caràcter estrany i la seva fama de resoldre casos. Durant els primers dies a la nova destinació li crida l'atenció el cas d' algú va pintant cercles de guix blaus per les voreres de Paris i hi escriu el text:

"Victor, mala suerte, ¿qué haces fuera?"

No sembla el cas per un comissari, però ell va recollint-ne el retalls que surten al diari. El temps li donarà la raó. En aquesta novel·la anem coneixent mica a mica el seu caràcter estrany . No és un home corrent, però tampoc té res de tant especial. Els seus subordinats no l 'acaben d'entendre, però és que ell tampoc s'entén. Tot plegat s'acompanya d'una oceanògrafa guillada, un home cec amb molta mala bava i una dona gran que busca el seu princep blau, i un poli que s'emborratxa amb vi blanc i té cura dels fills propis i dels de la seva ex.
Tot plegat, ens permet fer-nos una idea de com qui serà el nostra company de viatge si ens decidim per seguir la saga que Fred Vargas va encetar amb aquesta novel·la . 

Novel·la que es pot llegir amb aquesta calor perfectament qualsevol dia de platgeta

9 comentaris:

  1. Jo no puc ser objectiu, es el llibre que vaig llegir mentre estavem de vacances i per tant tot estava bé

    ResponElimina
  2. Sembla lleugeret, me l'apunto que els dos darrers que he llegit eren "ben espessos"!!

    ResponElimina
  3. martí: per vacances tot va bé, ja ho sé, ja!
    Mireia: jo vaig descobrir aquesta autora gràcies a l'Assumpta i m'agrada bastant
    Txell i kweilan: ja em direu el què.

    ResponElimina
  4. A mi em va agradar moltíssim!! ;-))

    I ja no puc dir res més hehehe

    ResponElimina
  5. Oi que és en aquest que surt una velleta hacker? És que n'he parlat al blog d'en McAbeu, però sense dir el llibre, perquè no n'estava segura, però crec que sí, oi? :-)

    ResponElimina
  6. no, no és aquest. Aqu´també surt una velleta però no es hacker sinó una que busca nocios desesperadament

    ResponElimina
  7. Ai, sí, sí... a quin llibre hi ha la hacker? Ostres, hagués assegurat que era aquest...

    Bé, és igual ;-) gràcies :-)

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions