diumenge, 8 d’agost del 2010

3 anys!


Fa una estona que estic intentant fer el post de celebració dels tres anys de blog. Primer he començat buscant al Sant Google algun gadget per saber quants posts, comentaris i imatges havíem penjat amb els tres anys; però la vida d' Un altre invent ha quedat reduïda a quatre números i no m'ha fet el pes. Després he tornat al sr Google i he posat al buscador "vida de blog" a veure si algú havia fet una estadística o algun dibuix o quelcom que m'ajudes a saber a quina edat estava el nostre blog; però els resultats han estat nuls. He intentat fer un cartellet ( ja el veieu ) amb el Word però ... sense comentaris.
Fa una estona seguia sense saber com encarar aquest post. En Martí ha vingut i m'ha preguntat què feia i li he dit que estava intentant escriure el post del 3er aniversari i que no m'ensortia. M'ha dit:"quins posts t'han agradat més" i això m'ha fet anar a revisar tots els escrits d'aquest últim any i me n'he adonat que el post que m'ha agradat més d'aquest blog en els últims 12 mesos no estava escrit al nostre blog, sinó als vostres. M'he fet conscient què allò que té d'interessant fer un blog no són els post que puguis escriure ,sinó les interaccions que hi ha amb els altres. Tot i que el blog va començar com una prova que no esperava resposta, ara no tindria sentit sense els que deixeu comentaris. Així doncs, també m'he contestat una mica la pregunta sobre la vida del blog i el seu creixement no difereix tant del de qualsevol ésser humà: el que en marca el tarannà, les ganes de tirar endavant i la manera d'encarar el futur són les relacions amb els altres. Ara ja tenim 3 anyets, i confiem en continuar endavant. Esperem que seguiu passant per aquí a deixar-nos les vostres opinions ,suggeriments i idees que no només fan créixer al blog, sinó també a nosaltres. 

Gràcies a tots i a totes per passar!

17 comentaris:

  1. Ostres! Tres ja? Per molts anys!
    I tant que me'n recordo que era un blog de prova, fins i tot ho deia a la capçalera.
    Tot i que ara estic una mica desconnectat us felicito i us en desitjo molts mes.

    ResponElimina
  2. Mireia, gairebé bessones, jo el dia 7 d'agost!!!! felicitats mútuament ens les donem, ole ole!!!! em fa il·lusió, mira, fa tres anys vam compartir un somni... jo he deixat un petit joc per celebrar-ho...

    ResponElimina
  3. moltíssimes felicitats!!!! tres anys i endavant!!!!
    recordo el post, va ser preciós participar-hi!

    ResponElimina
  4. Moltíssimes felicitats per aquests tres anys i que en siguin molts i molts més!
    Petons!

    ResponElimina
  5. Eeeeeei!!! Moltíssimes felicitats!!! :-DD

    Tres anys de blog són tot un èxit!! Un blog ben consolidat!! :-))

    En quant al teu post preferit, recordo quan vas proposar aquella iniciativa del post fet a mà... em va agradar moltíssim!... Però si bé va ser una cosa feta entre molts, la iniciativa va sortir d'aquí, o sigui que el mèrit va ser teu :-)

    Saps? No deu fer ni tres setmanes em mirava el muntatge que vas fer. Vaig entrar a comentar-te un post i, en veure-ho a la barra lateral vaig clicar i vaig estar mirant... va quedar maco de veritat :-)

    I ara et diré una cosa que m'ha fet gràcia fer... Acaba de passar per aquí en Josep Lluís (el meu marit) per dir-me que treia pa del congelador (jeje) i jo, sense més, li he preguntat que si podia dir-me l'equivalència entre "any de persona i any de blog" cosa de la que ell, evidentment, no té ni idea perquè del món dels blogs sap poca cosa més que el fet de que té una dona bloguera... s'ha quedat pensant i m'ha dit "cinc anys"... o sigui que si el teu blog fos un ésser humà, tindria 15 anys :-)))

    PER MOLTS ANYS MÉS!!

    ResponElimina
  6. Ah! I que el lletreru t'ha quedat força xulo!!... Això has pogut fer amb un Word? Ostres, i jo que em pensava que en sabia!! Com ho has fet? Un WordArt no crec que sigui, perquè una font com aquesta no la tinc jo... Ara m'has intrigat :-))

    ResponElimina
  7. Insertant formes?? :-)

    Estic provant però no em surt res semblant... :-)

    ResponElimina
  8. Ostres, insertant formes pots escriure un text movent el ratolí, després li dónes efecte 3D i queden coses xulíssimes, però el que tu has fet queda més perfecte... aissss... Deus haver fet servir un altre sistema...

    Per cert... el hombre de los círculos azules! aquest sí que l'he llegit jo!!... Em va agradar :-))

    I ja no empipo més jeje

    ResponElimina
  9. Ja ho tinc :-)) 3D "estructura metàl·lica"

    Mai de la vida m'hagués passat pel cap que es podia fer un escrit per aquest procediment i m'encanta :-))

    A mi em queda molt més "xapusseru" però veig que és el mateix... he de practicar bastant perquè em quedi "net" com a tu... però et copiaré la idea per alguna cosa que faci amb els nens de catequesi o així jejeje

    Ara sí que marxo :-))

    ResponElimina
  10. Sempre he pensat que els tres anys és quan un blog arriba a la maduresa, ja està consolidat i té una entitat. El que passa és que fa no tant hi vaig arribar jo i llavors no pensava això del meu blog!

    Moltes felicitats, a seguir llegint, fent fotos i explicant-nos una mica de tot.

    ResponElimina
  11. I gràcies a tu per ser-hi!

    Felicitats pels vostres primers tres anys!

    *Sànset*

    ResponElimina
  12. això sí que és tot un regal!! M'ha agradat molt llegir tots els escrits a mà.
    Per molts anys segueixis escrivint i nosaltres seguir-te, i no deixis de tenir aquestes iddes tant originals, que ens encanten!!!

    ResponElimina
  13. Moltes felicitats! Espero que ens llegim durant molts anys més!

    ResponElimina
  14. La catosfera és un lloc fabulós, i ho és gràcies a tots els que en som part. Per molts anys per la part que et/us toca, en aquest cas per partida doble! (per "catosfèrics" i per l'aniversari)

    ResponElimina
  15. Gràcies a tots i a totes per seguir passant per aquí. Sento haver trigat tant a contestar però quan es va penjar el post estavem acabant d'enllestir enllestir els preparatius de les vacances i tot just ahir vam aribar.

    Jordi: ja no recordava que a la capçalera posava que era un blog de prova. Em sembla que vam rigar bantant a treure-ho.
    Zel: no vaig tenir temps de fer el teu joc.Anava liada amb les vacances. Ho sento, quasi bessona
    Rits, : gràcies.
    Assumpta:tinc el blog en plena adolescència quina por!
    XeXu: la veritat és que qun vaig començar 3 anys semblavem molts. Ara, ja no semblen tant
    Sànset: merci
    instints: m'agrada que t'agradi
    Fe: gràcies
    Màgia: ens llegim
    Ferran:gràcies Ferran. Sí que la catosfera és un lloc estrany, sí.
    La: gràcies

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions