dimecres, 13 d’octubre del 2010

Sota la pell. Llorenç Capdevila

 Advertiment: Per error vaig canviar el nom de l'autor del llibre en el títol i en comptes d'escriure Capdevila, vaig escriure Vilallonga. Ho sento, aquesta errada meva ha generat confusions. Res té a veure aquest autor amb el que va escriure Bearn.

--------------------------------------------------------


Una novel·la i un autor dels que no havia sentit parlar mai. Cercle de lectors oferia un 2X1 juntament amb la d'en Pol Marsà i m'hi vaig animar.

Pau Perellós, escriptor frustrat acabat de divorciar, viu una vida de desordre i caos enmig d'una gran depressió. Amics i metge li recomanen que surti i que conegui gent nova. El dia que es decideix a intentar-ho acabava conduint sol a altes hores de la nit i buscant els serveis d'una prostituta que té una gran semblança amb la seva ex-dona. Passen els dies i Pau és incapaç d'oblidar la Natasha, la prostituta, i decideix sortir a buscar-la. No la troba i els pocs dies descobreix que la policia la va trobar estrangulada i que ningú coneix qui és. Pau la reconeix per un tatuatge ben especial que lluïa al braç. És aquest el punt de partida de la novel·la. Pau s'embranca en una recerca folla per conèixer qui va assassinar a Natasha .

Llorenç Capdevila ens explica aquesta història de recerca d'en Pau, però també la seva evolució emocional així com la història de Natasha. A mesura que Pau va furgant més en els baixos fons de prostitució i la droga;la vida de Natasha se'ns va fent més coneguda. L'autor desenvolupa una novel·la senzilla, sense complicacions ni girs inesperats. Curta i fàcil de llegir proporciona unes hores de lectura pe passar l'estona.

9 comentaris:

  1. Fas res més a part de llegir? Quin ritme més trepidant de lectura i jo sense acabar el que tinc començat!

    ResponElimina
  2. jo vaig llegir BEARN i no em va acabar de fer el pes. també t'he de dir que el vaig llegir "obligada" (com a lectura de l'insti!!)
    Aquest, pel que dius, fa més bona pinta.

    ResponElimina
  3. Joana: nena 2 dies de cap de setmana i dimarts de pluja
    Mireia que m'he despistat amb l'autor. Al post l'he escrit bé però al títol malament. A mi tmabé em van fer llegir bearn

    ResponElimina
  4. Curiós que no sembla -per l'argument- cap cosa de l'altra món, però has sabut explicar-ho d'una manera que... l'has fet interessant. La meva llista de pendents era tan ridículament llarga que ni pretendré creure'm que me'l llegiré, però merci pel sumari.

    ps: avui he començat 2666, de Bolaño. Si aconsegueixo acabar-me'l abans de les campanades em donaré per altament satisfet :)

    ResponElimina
  5. L'autor m'agrada des de que vaig llegir Bearn o la sala de les nines. Me l'hauré d'apuntar!

    *Sànset*

    ResponElimina
  6. N'havia llegit una ressenya en algun altre blog que ara no recordo el nom... però el teu apunt m'ha convençut, el poso a la llista de pendents!

    ResponElimina
  7. Doncs jo el vaig trobar horrorós, cursi i lamentable...
    Em sap greu discrepar, però no em va semblar interessant ni per passar l'estona.

    ResponElimina
  8. M'he perdut amb els comentaris que té a veure aquest autor Llorenç Capdevila amb Bearn?

    ResponElimina
  9. Primer de tot, tornar a aclarir que la us ho vaig fer dificil. Vaig posar un nom per un altre i us he embolicat a moltsque, com jo, vau llegir Bearn a COU.

    Ferran:No és res de l'altre dijous però mira per passar l'estona

    Sànset: RES, RES, RES a veure. Mea Culpa

    Màgia: per passar lestona, tampoc n'espereu gaire més, eh?

    Àlex:No t'ha de saber greu discrepar, només faltaria. A mmi em va entretenir

    Kweilan: no m'estranya. és que ho vaig ben embolicar

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions