dissabte, 8 de gener del 2011

És la segona vegada que començo aquest post i no sé ni com posar-m'hi, no sé quin títol escriure. Sovint començo pel títol quan vull explicar alguna cosa, en canvi quan penjo una foto rimer és la foto i després el títol... ja m'embolico per no explicar-vos el que venia a fer. Disposo de 20 minuts que és el temps que la meva nova amiga T trigarà a fer la crema de verdures per sopar, així que val més que us expliqui el fet i després ja veure'm que fem amb el títol.

La dificultat de trobar títol rau en que el contingut del post tampoc és "la alegria de la huerta". Val més que no hi doni més voltes perquè no hi ha maners de suavitzar el fet en sí: sóc tota jo males intencions, no, tampoc no cal que em passi;no sóc bones intencions. Bé tampoc, més aviat que em passo les bones intencions pel forro i les canvio per remordiments i "hauria d'haver fet". Això és exactament això, del que dia aquí i el que he fet no tenen cap semblança ni tant sols un punt de connexió. No cal que faci percentatge com l'any passat, no hi ha cap necessitat, fent un resum ben resumidet no he arribat massa lluny. He subvencionat el Sr. Gimnàs , he destroçat una mica més el planeta i no he reciclat ni una sola- sí, n'hi una sola- capsula de nespresso , no he menjat ni per equivocació la fruita que tocava i de llegir no cal que us en parli , ja heu vist els resultats de les lectures de l'any i no han estat els millor i encara menys n¡he llegit cap en cap altra idioma estranger que no sigui el castellà. Demà mateix tornaré a fer les bones intencions- que no propòsits -per aquest 2011 i a veure si ho faig millor que aquest any.

He arribat al final del post i la T quasi deu estar del sopar i segueixo sense títol, em podeu ajudar? Tinc algunes idees com "0 patatero" , "Pel forro" o "De bones intencions l' infern n'és ple", ja em direu si algun us fa el pes...apa vaig a veure com va el sopar.

  

9 comentaris:

  1. Títols possibles:

    "Volver a empezar!!"

    "Més val tard que mai"

    "Persistirem"

    Hehehehe

    ResponElimina
  2. Per això jo no em faig propòsits ni res semblant. Total, per fer balanç després i veure que no hem aconseguit res del que volíem? Si a tu et serveix, endavant, però jo passo. La vida ja ens obliga prou com per obligar-nos a fer coses que no ens fan cap falta, com queda demostrat, ja que no has fet moltes coses que volies, però segueixes bé. Proposa't el que vulguis, però si no ho fas, tampoc no passa res.

    ResponElimina
  3. No tic cap idea pel títol, però si aconsellar- te. Sobretot menjat fruita que és molt necessària pel cos i no subvencionis al sr. gimnàs, que estem amb crisi. Aprofita la vida el màxim que puguis que de maldecaps, tard o d’hora algun en sortirà. Menja amb prudència, però el que t’agradi, que ja se’n ocuparà el teu cos de dir-te prou. Dorm les hores necessàries i sobretot sigues feliç.

    Mama

    ResponElimina
  4. I la foto? Fes cas a ta mare. Ens hauries d'explicar que és la senyora T, no? No cal un post sobre això?

    ResponElimina
  5. La senyora T. deu ser algun estri de cuina... una Thermomix o un invent d'aquests :-))

    Jo tinc un propòsit per a tu, MIREIA:

    "Repassaré el mecanografiat de cada post i de cada comentari abans de clicar el "PUBLICAR""

    Hehehe :-DD

    ResponElimina
  6. Joana i Assumpta: Sí la T és la thermomix, que és la meva nova joguina de Nadal. Fins d'aquí a un temps no sabré si ha sestat una bona compra o no, llavors ja en faré un post.

    Assumpta: aquests títols em serviran per les bones intencions 2010. Intento revisar la mecanografia, et juro que ho intento però no hi ha maneres. Us deveu posar dels nervis llegint-me ;(

    XeXu: és una manera de recordar-me de fer coses que crec que m’aniria bé. Les bones intencions són autoimposades i em permeten tenir present certes coses que crec que hauria de fer. També és cert que sempre que ho faig per Nadal penso que seria millor fer-ho quan faig anys.

    Mama: el meu cos no sap dir prou, aquí hi ha el problema hehe.

    ResponElimina
  7. a veure, de que serveix tenir un blog si no hi pots mentir i explicar la vida que t'agradaria fer? res dona res, quan acaba l'any fas balanç i ens expliques que cada setmana has nedat 7500 metres a la piscina, que els caps de setmana vas en bici o vas a còrrer, que fa 3 mesos que fas dieta i has perdut 8 Kg, que has llegit entre 40 i 50 llibres, que tens una parella fantàstica amb qui comparteixes llit i tasques domèstiques a parts iguals i que a més tens adolescents a casa que són una joia i que fins i tot et parlen. Ai, i que menges fruita i verdura a dojo, of course. Bonic, no? Doncs ja està, ens ho expliques, tots diem ooooooo quina enveja!!! i apa, a començar un altre any!!! :-).
    I el títol " aquest any si!!!"

    ResponElimina
  8. Viu i llegeix: tens raó, no sé treure benefici de tenir blog. Tant fàcil que és autoenganyar-se i enganyar-vos a vosaltres! aiiiii! ;)

    ResponElimina
  9. No passa res. Tornar a provar-ho...és un títol possible. Una abraçada!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions