diumenge, 19 de febrer de 2012

Vull llegir. "El retorn"


Recordeu que fa uns dies em queixava que no hi havia maneres d’acabar alguns llibres perquè hi faltaven pàgines. Em queixava de que tots els llibres que m’havia trobat amb aquest problema eren del mateix impressor. Ho recordeu ? Vaig dubtar en si enviar un correu a l’impressor per informar-lo del problema i queixar-me de la situació, finalment vaig optar per no fer-ho. Quina va ser la meva sorpresa quan  dijous d’aquesta setmana em trobo amb aquest correu electrònic a la bústia del bloc. El  “Sr Liberduplex” es disculpa , s’interessa, s’ofereix per restituir els llibres amb errors i em dona la possibilitat de visitar les seves instal·lacions. Tot un detall , la veritat. Sempre s’agraeix que hi hagi gent  que tingui en compte la opinió del consumidors finals dels seus  productes.

11 comentaris:

  1. Vaja, sí que és una sorpresa, sí. Que t'escriguin per iniciativa pròpia i es disculpin és tot un detall, és clar. No hi ha dubte que és publicitat negativa que en parlessis així, però no crec que qualsevol empresa tingués aquest gest. Això fa tenir una bona impressió d'ells, errors se'n poden tenir, però arreglar-los no tothom és capaç de fer-ho.

    ResponElimina
  2. Sense paraules, gairebé emocionat, llegeixo el teu post i la carta del Sr. Trillo. És obvi que no sempre les coses es fan malament; o si més no, que sempre hi ha qui sap esmenar els errors. Bravo per ells... i ja ens faràs una crònica de la visita, segur que és interessantíssim!!

    ResponElimina
  3. Doncs és un punt a favor de l'empresa i més s'hi t'han escrit per iniciativa pròpia. A vegades no ens adonem dels errors i també és d'agrair que ens els diguin i, si som capaços d'esmenar-los com sembla que ha fet l'empresa encara millor!

    ResponElimina
  4. Ostres, molt bé! qui vol millorar, sempre està disposat a reconèixer els errors.

    ResponElimina
  5. Tot un detall. Allò que hauria de ser normal, ens sorpren per inusual.

    ResponElimina
  6. Nena, quina sorpresa, no? Que detallistes aquesta gent i aquesta carta els dóna un punt a favor. Sembla que de vegades les empreses siguin un ens impersonal que no té en compte el client a qui va dirigit el producte i aquests han demostrat que es prenen molt seriosament l'opinió del client. Noia, no perdis l'oportunitat d'anar-hi

    ResponElimina
  7. Guai, no?
    Aniràs d'excursió com amb el cole a veure el colacao o la de xocolates torras.

    ResponElimina
  8. Eeeeei, què bé!!

    Ho trobo magnífic, la veritat. Ja ens explicaràs si vas a visitar-los i si t'envien els llibres. I, ben sincerament, una felicitació per ells, per fer les coses bé :-)

    ResponElimina
  9. Primer de tot, veig que més d'un l'hi ha fet gràcia que ens donin la opció de visitar les instal•lacions, a nosaltres també però ens fa una mica de vergonya. I si els proposem de fer una visita de bloggers? Qui s'hi animaria? Ja ho sabeu, la inscripció està oberta i sempre ens poden tornar a sorprendre. Encara els he contestar la carta donant-los les gràcies, sóc a temps de demanar-los-hi

    XeXu: Jo crec que sí, que és un detall. La publicitat- bona o dolenta que es pugui fer des d'un blog petit com aquest no crec que hi hagi tingut res a veure.
    Ferran: Completament d’acord amb tu. T’apuntaries a una visita, si ets per aquí?
    Myself: Suposo que encara hi ha gent amb ganes de fer la feina ben feta, encara que a vegades es cometin errors
    Rits: jo crec que és el primer pas, i no tothom ho faria
    Kweilan: ens va sorprendre especialment el fet que no va ser una queixa directe
    Carina: Sí, em va il•lusió i tot!
    Joana: t’apuntes a una excursió, oi?
    Assumpta: la veritat és que sí. Tu també t’apuntaries, oi?

    ResponElimina
  10. M'apunto, però publica més sovint!

    ResponElimina
  11. trobem extraordinari que vulguin reposar un producte defectuós... i hauria de ser una cosa habitual.Aquest impresor és un professional com cal, no hi ha dubte

    Hauriem de fer campanya tambée amb les editorials, que massa sovint editen llibres mal editats ( amb errors de correcció i/o traducció).

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions