diumenge, 11 de gener del 2009

La croada per re-entrar al SXXI.

Seguim insistint per aconseguir tenir internet una altra vegada. En aquest moment tenim la linea amb telefònica, l'adsl amb ONO ( o no?) i un contracte no trencat del tot amb Orange.

Jazztel ja ens ha trucat per fer la validació telefònica de l'alta i segons diuen ells amb una setmana i mitja ho hauriem de tenir solucionat. Tampoc oncfio massa que el temps sigui aquests però no podem fer més que esperar .

Encara ens queda aconseguir que els de Orange ens vinguin a buscar el mòdem que no volem i donar-nos de baixa amb ONO, tot plegat és molt complicat. Demà em tonaré a dedicar a trucar a 902 de servei d'atenció al client i aniré fent pujar una facuta de telèfon que en aquest moment no se ben bé a qui hauré d'abonar
Tot plegat, una comèdia dels errors que per mi té poc de comèdia i molt d'error. Que hi farem!

10 comentaris:

  1. Paciència i ànims, Mireia

    ResponElimina
  2. Us queda alguna companyia telefònica per provar?. Ânims Mireia, ja veuràs com al final tindràs internet i mentre anar robant al veí incaut i l'excusa perfecte per no poder treballar, si jo poguès!!!!

    ResponElimina
  3. Tinc una pregunta, però no t'enfadis amb mi, eh? Entenc que no visitis altres blogs, i que no hi puguis dedicar el temps que voldries, però per què no aprofites aquests instants d'internet que tens per fer les ressenyes que tens pendents? Potser així no et faria tanta ràbia, almenys podries fer els teus posts.

    ResponElimina
  4. Ànims!!!

    I això que et proposa en Xexu no està malament...

    Llegeix i escriu els posts. Ja ens aniràs penjant quan -oh, al·leluia, trobis la companyia telefònica adequada!-.

    Petó,

    SU

    ResponElimina
  5. Heu provat algun d'aquests sistemes de connexió per USB, rotllo llapis de memòria? Potser us genera una mica menys de mal rotllo i us funciona millor...
    Per cert, ONO, què tal? Tinc el meu company que insisteix en posar internet a casa amb ONO i jo no ho acabo de veure clar...

    ResponElimina
  6. jo vaig tenir problemes amb l'ADSL al principi de viure a Cardedeu perquè visc a les afores, sense cobertures, etc. i cada vegada que plovia no tenia internet per culpa de la "humitat i els arbres" segons deia el tècnic.
    quan queien quatre gotes...ja estavem llestos i tot el dia avisant...
    fins que un dia va venir un tècnic de telefònica, o més ben dit, un tècnic que treballava per telefònica, un noi sudamericà, que escoltant pacientment les meves queixes va dir-me que em faria una connexió "guai" (paraules textuals) i que mai més tindria problemes.
    I així ha passat. Ja pot ploure, nevar, fer vent, caure els arbres (en al darrera nevada van caure dues branques damunt la línia) i l'ADSL, intacta!!!
    Desconec el que va fer, però disortadament penso que sóc l'excepció en el tema d'ADSL i altres connexions...
    paciència. i petons.
    Assumpta

    ResponElimina
  7. jo vaig tenir problemes amb l'ADSL al principi de viure a Cardedeu perquè visc a les afores, sense cobertures, etc. i cada vegada que plovia no tenia internet per culpa de la "humitat i els arbres" segons deia el tècnic.
    quan queien quatre gotes...ja estavem llestos i tot el dia avisant...
    fins que un dia va venir un tècnic de telefònica, o més ben dit, un tècnic que treballava per telefònica, un noi sudamericà, que escoltant pacientment les meves queixes va dir-me que em faria una connexió "guai" (paraules textuals) i que mai més tindria problemes.
    I així ha passat. Ja pot ploure, nevar, fer vent, caure els arbres (en al darrera nevada van caure dues branques damunt la línia) i l'ADSL, intacta!!!
    Desconec el que va fer, però disortadament penso que sóc l'excepció en el tema d'ADSL i altres connexions...
    paciència. i petons.
    Assumpta

    ResponElimina
  8. Esper que et vagi millor que a mi. Hem estat dos mesos sense linea ADSL, i tot gràcies a Orange. Al final tornam a esser a Telefònica, el més segur avui per avui. No hauria d'esser així, però les altres empreses van sobre els fils de telefònica o tenen més problemes tècnics.

    ResponElimina
  9. Mireia i Kweilan: farem el que podrem

    Joana: ja saps que com excusa és pobre, serà pitjor perquè hauré d'anar amunti avall

    Xexu: nom'enfado... però és que m'havia de desfogar. ara ja està
    Su:aniré penjant els endarrerits
    àlex:Les USB no ens serveixen perquè normalment tenim conectat més d'un ordenador alhora i tenir-ne dues són molt cares
    Amb ONO feia 4 anys que hi erem i fins aquest Nadal havia ant sempre bé.L'únic problema eren les condicions : era molt car i el servei era just ( 1 mega) i allà on vivim nosaltres a més haviem de seguir pagant la linia a telefònica

    Assumpta:vull el teu tècnic!
    Tonina: Benvinguda al blog! Amb telefonica tenim un "petit" conflicte des de fa molts anys per una alta de linea que ens van cobrar

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions