divendres, 9 de gener de 2009

Sense títol

Estic INDIGNADA, EMPRENYADA I DECEBUDA. Mai he cregut que les companyies de telefonia hagin de ser germnetes de de la caritat que em regalin un munt de coses a canvi de res. Estic disposada a pagar un preu just per un servei eficient però la cosa està que fa pena.
Com us deveu imaginar segueixo amb les nostres peripècies per aconseguir tenir internet i cada vegada hi ha més companyies descartades. El resum seria aquest:
1) TELEFÒNICA.
Fa uns anys quan ens vam donar d'alta ens van cobrar l'alta d'un tal sr. Otiyami, que encara esperò que ema tornin
2)ONO
averia a l'ADSL ( 15 dies sense resolució)
3)ORANGE.
Aquí va per llarg. Em truquen per fer-me una oferta; els hi dic que me l'enviin per escrit i que no facin res fins que m'arribi. Doncs ni cas; m'han fet contracte telefònic. Les condicions: 25€ ( inclosa linea telefònica) , router wifi de regal. A més es van comprometre a no deixar-me sense internet. La cosa a acabat amb 15 dies sense conexió, inici de la migració sense contracte, router sense wifi i pagar la linia a telefònica. En resum, el router està a casa espeerant que el recollin


Situacicó final: seguim sense internet i hem fet una alta a jazztel ( es suposa que amb línia, router i 20 megas) ... ja us ho farem saber ,


Però ara com ara estic MOOOLT INDIGNADA!

6 comentaris:

  1. Ja sé que no és un consol però vam passar-nos un any i mig esperant l'alta de telefònica...

    ResponElimina
  2. Subscric totalment el post. Sort en tenim de casa dels pares, ens enduem els portatils i podem anar fent, però es una vergonya, abús de poder i poca-vegonya. No entenc com algú, exactament la comercial d'Orange, pot dir tantes mentides seguides! i aquestes companyies actuar així impunement. Qualsevol altre ja haurien tencat el xiringuito per molt menys!

    ResponElimina
  3. Quan l'any passat vaig tenir el problema amb Orange -que no van solucionar- despres d'un mes, vaig decidir fer-me de telefonica i aquesta va tardar un mes encara però perquè orange no em donava de baixa. Des que el client es dóna de baixa del servei, la companyia té un marge fins 24 dies per fer-ho i fins llavors la companyia on t'has donat d'alta no pot fer res. I lo greu és que no parles mai amb cap responsable de res, que no sap res i que nomes et diu: lo siento señora tal, tiene razon señora tal, la comprendo señora tal...i al final davant de tanta comprensió...penges el telèfon sentint-te una estúpida.
    Ànims!!!

    ResponElimina
  4. aquest tema s'assembla a les narracions de Kafka

    ResponElimina
  5. Jo tinc Jazztel, i en línies generals, no em puc queixar, m'ha fallat relativament poc en gairebé 4 anys, i ara fa temps que no tinc cap problema (creuo els dits). Ànims companys.

    ResponElimina
  6. Ànims, l'any passat vaig viure una croada com aquesta... amb el que implica no tenir connexió en una llibreria, a la feina... els hauria matat a tots.... buf, només de pensar-hi em surt una mala llet.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions