dilluns, 28 de setembre del 2009

Adeu a El Món

Escoltant la radio al matí al cotxe, sovint m'ha vingut la idea de fer un post sobre els davantals d'en Basté a Rac1, normalment aquesta idea va acompanyada d'un seguit de renecs amb veu alta i d'un estat d'agitació i mal rotllo que travessa tot els porus de la meva pell. És que en Basté sovint aconsegueix treure'm de polleguera. Amb els pocs minuts que dura el davantal aconsegueix amb el seu to i amb els seus comentaris espatllar un matí que en prou feines ha començat. Això em passa sobretot els dies que vaig a l'oficina amb cotxe i que escolto tot conduint per l'autopista aquesta entradeta. Les set del matí no són hores per parlar amb aquesta aspror, amb aquest to rancuniós i prepotent. Tot li sembla malament però el que altres presentadors diuen amb gràcia i sarcasme , en Basté ho diu d'una manera que et fa posar de mal humor. Mira, només d'escriure-ho ja em puja aquella sensació des de l'estomac, aquest mal humor que em genera escoltar-lo. No val la pena, a partir de dilluns provaré en Fuentes.

Em sap greu deixar d'escoltar El Món, perquè escolto Rac1 des que hi havia l'Om a L'Hora del patí, però des que va començar a fer el matins en Basté, és que no puc. Mira que m'agrada el programa, i els col·laboradors i les seccions... però aquest home em posa de mal rotllo i ja es prou dur haver d'anar a treballar cada matí com per començar el dia de mal humor. Doncs, a partir d'avui provaré que tal Catalunya Radio, ja us faré saber què tal.

10 comentaris:

  1. Et dono la raó, jo vaig deixar Catalunya Ràdio quan va marxar en Bassas però hi he tornat. I ha estat per culpa dels comentaris d'en Basté, la gota que em va acabar la paciència va ser-ne un que va fer la setmana passada on defensava l'abaratiment de les multes perquè li n'havien posat una a ell, quant s'està parlant de pujades d'impostos generals em va semblar massa demagògic per pair-ho de bon matí.
    En Fuentes ho fa força bé, de moment considero que he guanyat amb el canvi.

    ResponElimina
  2. Ostres... no en tenia ni idea!! I jo que em creia que era un programa de bon rotllo i tal...

    He d'admetre que a casa, mentre tragino per aquí (matí i migdia) vaig bloguejant, ara poso la rentadora, ara faig el llit, ara més blogueig, etc. l'emissora que sempre m'acompanya és Catalunya Informació. No massa divertida i molt repetitiva jeje però és que normalment no puc veure notícies per la tele i així estic al dia.

    Una vegada que vaig tenir un problema amb Movistar em van dir que escrivís a RAC1 pr fer la queixa i llavors van parlar del tema que vaig dir, i ho vaig escoltar, clar... però era molt més tard, seria pels volts de les 10...

    Oh!! Però només és en Basté pel que dius, oi? Jo sempre escolto el Barça pel RAC-1 i com ho fa en Pou i els seus col·legues m'agrada bastant :-)

    ResponElimina
  3. En Basté no m'ha fet gràcia mai, quan feiem COU, i d'això ha plogut una mica bastant, ja tenia aquest tó. Per sort meva, ell era de lletres i jo de ciències.
    Mireia, no vulguis estar tan informada i escolta coses més banals.
    Per cert, Catalunya Ràdio, des que va marxar en Bassas, no se n'acaben de sortir, tots parlen com a cops de veu.

    ResponElimina
  4. A mi m'agrada. Potser sí que fluixeja amb el davantal i també amb les entrevistes, però la resta de programa i els col·laboradors i les seccions s'ho valen.

    Això si la tertúlia del dilluns a Catalunya Ràdio. No suporto la Rahola.

    ResponElimina
  5. La veritat és que jo l'escolto una estoneta i de seguida m'enervo...i canvio a ICatFm. Pel matí tampoc estic per gaires històries, jo...no tinc massa bon despertar i la meva neurona patina...així que li dono musiqueta...
    Vaig deixar Catalunya Radio quan ens va marxar el Bassas i no he trobat res que em convenci...

    ResponElimina
  6. Jo també vaig deixar Catalunya Ràdio quan va marxar el Bassas. El Basté no m'ha acabat d'agradar gaire, pel comentari que fa a les 8 i pq no se'n surt quan fa entrevistes. No em va agradar lo de la multa però tampoc m'ha agradat una mena d'intent de posar el tema de l'espionatge del Barça a l'alçada del cas Millet, a mi m'ho va semblar l'altre dia i el vaig trobar superdemagògic. Conclusió: Avui a les 8 i 10 m'he passa a Catalunya informació. Avorrit, però no sé per on tirar. Llegiré els comentaris que t'escriguin amb atenció a veure què diuen i si hi trobo idees. Em resisteixo a escoltar el Fuentes.

    ResponElimina
  7. Mireia,

    (anava a buscar el post de la Fira del Llibre vell i m'he topat amb aquest!)

    A veure,

    El Basté és un impresentable i, com diu la kweilan, no té ni idea de fer entrevistes, i diria que tot el seu món gira entorn de la pilota de futbol.

    A mi m'agradava en Bassas però sóc de les que no es casa amb ningú. El Fuentes es pot escoltar. Com tothom, hi ha dies que les seccions t'agraden més i els col·laboradors són més fins, però en general es pot escoltar. M'agradaria que hi haguessin més dones a les tertúlies del matí (em sembla que només té a la Gabancho i a la Milagros Pérez Oliva), però suposo que això és impossible.
    Precisament, en Fuentes està fent un seguiment de tot això del cas Millet on cada dia presenta una part més d'aquest escàndol de termendes dimensions.

    Bé, en resum! Que has fet molt bé de plegar d'escoltar a en Basté!

    Salut i gràcies per la paciència.

    SU

    ResponElimina
  8. A mi hi ha algú que surt a TV3 al matí que em fa sortir els mateixos sentiments que a tu jajaja. Per això ni ràdio ni tele... el "silenci" m'acompanya :)

    ResponElimina
  9. McAbeu. Jo també el vaig sentir aquest de les multes. M'haguessis vist despotricant sola a les 8 del matí al cotxe!
    En Fuentes no em conveç però
    Assumpta:no si el programa és de bon rotllo; els col3laboradors fantàstics iles seccions estan molt bé.Només m'hi sobre en Basté. En Pou és molt divertit.

    JOana: esperava aquesta comentari

    Jordi: de la rsta del programa res a dir; quan el feia en Bosch
    m'agradava però mira. Jo tampoc puc amb la Rahola.

    La: Icat és unabona opció pe`ro jo em passo molta estona al cotxe i la música me la reservo per la tarda

    Kweilan:jo tampoc ´se per on tirar; en Fuentes és correcte pe`ro no mata

    Su:Esric amb tu és un impresentable. Té alguna dona més , però poquetes.... Pel que fa al cas Millet si que estan fent uns eguiment a fons.
    Bajoqueta: hopuc provar però gaire silenci m'atabala!

    ResponElimina
  10. Ho sento. M'entusiasma el Basté. Només per escoltar el davantal d'aquest matí a les 8 ja ha valgut la pena. Es el puto amo i des que ell ha anat a RAC1 ha triplicat l'audiència. Va anar a les nits i es va convertir en el líder. El Barça juga a RAC1 va aconseguir superar al Puyal i ara li roba 50 mil oients al Bassas i es posa líder al matí amb la Bonet. De debó, no us agradarà però alguna cosa tindrà. Escolteu-lo avui. Es l'unic que em fa sentir orgullós del meu país. Fuentes, ecs¡

    Oriol Boix

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions