dissabte, 19 de setembre del 2009

Després de la pluja



Aquest era el post original. Havia anat a la platja a treure la Bruna i vaig fer fotos. A la nit havia plogut ,encara quedaven núvols;volia captar la llum però tot el que vaig ser capaç de fer va ser això. Una vegada havia penjat el post no em va agradar la imatge . Sovint penjo fotos que no m'acaben de convèncer però són representatives d'alguna cosa que explico. En aquest cas ,era la foto per la foto i  vaig esborrar-lo.  Veig però, que els vostres RSS són molt ràpids i que esteu atents a qualsevol canvia al a Blogosfera per això re-penjo el post i a més  a més hi afegeixo una altra foto.


8 comentaris:

  1. sí, jo ja vaig passar per aquí a comentar, però en venir no em vaig trobar el nou post. La foto és molt maca, és una imatge de pau. Molt bona per després de la tempesta.

    ResponElimina
  2. Ara, com que vinc tard, agraeixo la foto i l'aclariment...

    ResponElimina
  3. La foto de les barques és molt bonica.

    ResponElimina
  4. Totalment d'acord amb les opinions sobre la foto de dalt: és preciosa.

    ResponElimina
  5. boniques fotos tot i que ensenyen una platja que comença a acomiadar-se de l'estiu.

    ResponElimina
  6. Doncs si no és el que volies captar, deuria ser la rehòstia en patinet el moment! perquè la foto ja t'ha quedat guai. Veus a mi aquestes coses no em passen, perque desde casa com faci una foto per molt guai que sigui la llum, queda un nyap!

    ResponElimina
  7. Doncs a mi m'encanten aquestes fotos, la primera especialment!!!

    ResponElimina
  8. XeXu:a primera hora del matí a la platja la pau es respira
    Zel: de res...
    Kweilan: merci, es fa el que es pot però encara no en sé massa( per no dir gens)
    Ferran:gràcies a tu també
    Òscar: ara és un dels millor moments per anar a la platja
    Joana: nena i sense filtre.. jeje
    Rita: Moltes gràcies

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions