diumenge, 20 de setembre del 2009

Llibres d’ocasió .

Aquest divendres es va encetar la 58ena edició de la Fira de llibre vell i d'ocasió que es fa cada any per la Mercè a Barcelona. Ara feia molts temps que no hi anàvem i hem pensat que era una bona opció per passar un matí de diumenge.


Així que ja ens veus, autopista enllà cap a la capital. Hem marxat sense assegurar-nos quin dia començava i al sortir del pàrquing i no veure paradetes, m'han començat a venir els dubtes, i sinó era aquesta setmana i si encara no està oberta. Tot i que dilluns tornant de l'oficina cap a casa havia vist a la cantonada amb Gran Via que estaven instal·lant les paradetes. Finalment sí, una cruïlla per sota d'Aragó començava la fira. Com sempre, hem fet la volta sense presses buscant, no llibre vell, sinó llibres d'ocasió . Tot i ser diumenge i que no hi havia massa gent s'ha fet  difícil llegir els títols amb tranquil·litat i ha estat pràcticament impossible no rebre o donar algun cop de colze. He comprovat que hi havia llibres de més d'un blogger i he fet cas d'algunes recomacions ( al final m'he decidit Su i Mireia) a l'hora de triar.


El balanç del dia han estat 4 llibres comprats a bon preu, la comprovació que no queden canelleres a la font de l'Assumpta ( és aquesta oi?) i sushi - o sashimi o maki o el que sigui - per dinar.

Ja ho sabeu els que us agraden els llibres i voleu passar una estona entretinguts encara teniu temps d'anar-hi  fins el dia  4 d'octubre.

12 comentaris:

  1. Quin dia més agradable has tingut, doncs! És una bona recomanació aquesta, a veure si m'hi puc passar i m'abasteixo. Encara en tinc en cua, i a més tinc una fantàstica proveidora de llibres (bé, quid pro quo...), però com que no vaig massa bé de diners, encara en podria treure alguna cosa de la fira.

    ResponElimina
  2. Jo també hi aniré si vaig a bcn abans del dia 4. Procuraré anar-hi.

    ResponElimina
  3. ... És una tradició, espero poder-hi anar ben aviat. Bona lectura...

    ResponElimina
  4. Apa, quina sortida més maca que heu fet. He vist el punt, què has pensat en mi?
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Sí que és una (molt) bona recomanació! De fet, la Fira no me la perdo cap any, si sóc a Barcelona; enguany tampoc no me la perdré, segur; tomb garantit!

    Gràcies, i bona setmana.

    ResponElimina
  6. La fooooooont!! :-)))

    Quina gràcia!! Oi que és bonica ella? Petitona i tota humil, no està al mig... és possible passar i no veure-la. Però hi és :-)))

    Ai... perdó... vaig al tema jejeje

    La de llibres que hauré comprat jo a la Fira del Llibre vell i d'Ocasió!! Un munt d'Agatha Christie jeje i després clàssics d'aquells d'autors "de tota la vida"... Crec que un Quixot i tot hi varem comprar una vegada :-))

    Quins records barcelonins :-))

    ResponElimina
  7. Jo hi vull anar aquest any! Que abans, hi treballava molt a prop i sempre m'hi deixava caure...
    I m'apunto aquest Wilkie Collins que he vist per aquí, que els 2 que me n'he llegit d'aquest senyor m'han encantat!!!

    ResponElimina
  8. Ai, els de comarques que baixen a Barcelona a passar el diumenge, jejeje. On està aquesta font? Quina vergonya! Em fan pànic aquestes fires, ho reconec, no m'hi puc estar, així, que acabo no anant-hi, és el millor remei que he trobat per no comprar més del que puc llegir.

    ResponElimina
  9. Hi hauré d'anar, com cada any :) Aquest cop quasi se m'oblida! Gràcies!

    ResponElimina
  10. XeXu: com cada any , hi ha de tot però és una forma agradable de passar un matí o una tarda. Jo és que sóc de comprar els llibres ; i després no els rellegeixo, un cas!
    Kweilan: ja ens diràs el què
    digue'm ariadna:sí que és una tradició, tot iq ue noaltres portavem alguns anys fent-li el salt
    Mama: sí que t'he agafat un punt.
    Ferran: que vagi bé la passejada .

    Assumpta: ja ho veus no quedaven canelleres a la teva font. I em va costar trobar-la. Mira que hi passo en cotxe quan torno de l'oficina i no hi havia maneres de veure-la i l'altre dia que passejavem ens va costar.
    La:A mi també em van agrdar la Pedra Llunar i la Dama de blanc, per això el vaig comprar
    Joana: guapa, que tu eres a Banyoles, eh?
    Ma-Poc:ara ja te'n recordes.

    ResponElimina
  11. Ara ja he trobat el post!

    A veure què et sembla el llibre d'en Márquez, eh!

    Ja diràs... I recorda: llegeix-lo sense cap mena d'expectativa... és el millor.

    Petonàs!

    SU

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions