diumenge, 27 de setembre del 2009

Paisatges de les vacances IV


Sóc conscient que les fotos que poso de les vacances podrien ser de qualsevol lloc i que són poc representatives de la zona de França on vam estar. Volia fer algun post sobre els castells, les esglèsies i les pedres vàries que vam veure però em fa bastanta mandra. Un ja el vaig fer, parlant una mica de la ciutat d'Angers i possiblement algun altre caigui sobre el Mont Saint Michel o sobre algunes de les representacions divertidissimes que troben a les portalades de la Catedral de Chartres o de Sainte Foy de Conques. Però ara com ara us deixo amb aquestes vaques , que són la mar de mones. Em van agradar perquè no  són  les típiques vaques de milka ( liles i blanques, com totes les vaques). Així, pel roges quedavem molt fotogèniques. En vam veure forces i aquestes estaven disposades a que els hi fes alguna fotografia. També és cert que després d'unes quantes fotos vam començar a posar  cares de pocs amics.

8 comentaris:

  1. Dona, de qualsevol lloc tampoc podrien ser... pel centre de Barcelona no, per exemple :-))

    I sí que són mones les vaques ;-))

    A mi més que el Milka (jo sóc molt de Nestlé) m'agrada La vache qui rit :-)

    Bona nit!!

    ResponElimina
  2. molt maku el paisatge. no serà que vas venir aquí la comarca i dius que vas anar a frança, je je :)

    ResponElimina
  3. Doncs sí, podria ser de qualsevol lloc, jo en tinc algunes així d'aquest estiu, tant d'Irlanda com d'Escòcia. Amb vaques autòctones, però les imatges són igualment bucòliques.

    ResponElimina
  4. Ves, només que li haguessis entaforat un Camembert al cap d'una d'elles, hagués quedat clar que eres a França ;-)

    ResponElimina
  5. Però són boniques i queden molt bé amb el paisatge.

    ResponElimina
  6. Hehe... de vaques també en vam veure a Astúries... però com diu l'Assumpta, a Barcelona no hi sovintegen...

    ResponElimina
  7. Però a veure, que us ha fet Barcelona?
    Jo sempre m'enric quan veig a la gent fent fotos a les vaques i als cavalls. Al Plà de Beret, és un escàndol, la gent i va només a veure el bestiar em sembla i a fer les fotos.
    A cada lloc són diferents, aquestes acabeven de posar-se hena que havien comprat a l'engrós, però sinó! són com les de Núria, no vols dir que ens vols colar una foto de Núria?
    La meva debilitat són els bèns!

    ResponElimina
  8. Assumpta: home de qualsevol lloc tampoc; però que tant podrien ser suísses com belgues...

    Alba: ja t'asseguro o que per les vacanes poc Osona vaig veure

    XeXu: ja veig que no sóc l'única desquiciada que fa fotos a les vaques
    Tot un descans

    Ferran: llàstima que no hi vaig pensar.

    Ma-Poc: no a Barcelona hi ha altra fauna
    Joana:nena, tu fas fotos a floretes... cadascú les seves manies

    Kweilan: sí que són mones,sí

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions