diumenge, 19 d’agost del 2007

Els meus llibres per passar l'estona

Estava encallada amb el llibre que llegia i ahir em vaig decidir a canviar-lo per una de les meves noveles per passar l'estona. Aquests llibres són la majoria de crims i misteri...ahir em vaig decidir per un de la Scarpetta. La veritat és que tinc uns quants autors d'aquest tipus que sempre són apostes segures: Donna Leon, Patricia Cornwell, Andrea Camilleri, P.D.James.... La veritat és que tots fan llibres fàcils de llegir, amb una trama que enganxa i amb un protagonista que t'acostuma a caure bé. Em recorden molt als llibres que llegia quan era petita: els Hollister, els set secrets, els cinc...Doncs res, vaig a llegir: que aquí està plovent i amb un bon cafè amb llet i asseguda al sofà el llibre encara estara millor!

4 comentaris:

  1. espero que la prova tingui continuïtat! ens llegim si la segueixes.

    ResponElimina
  2. Merci Anna pel comentari,ets la primera! Com has pogut veure vaig posar la teva pàgina com a feed, espero que no et sàpiga greu. Buscava una pàgina de llibres en català i la teva em va semblar interessant.

    ResponElimina
  3. no, no em sap pas greu! al contrari...

    ResponElimina
  4. Doncs per passar l'estona jo prefereixo mes aviat llibrets d'una mica de por (Stephen King) o espies (Le Carré/Ken Follet), i algun altre de crims o ciencia ficció, però el problema es que gairabé no n'hi ha en català, si més no, novetats

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions