diumenge, 7 d’octubre del 2007

i ara, una de bàsquet

Ja ho sé sembla insòlit, no és el meu taranna però mira.... les coses pasen. Ara m'he hagut d'enganxar a la supermanager de l'ACB. Per als neofits, la supermanager és una lliga de bàsquet en línea. Crees un equip- o més- i cada setmana pots canviar tres jugadors. Depenent dels resulats dels jugadors reals als seus partits, el teu equip fa més o menys punts. Doncs resulta que els aficionats del bàsquet de la familia ja fa uns anys que hi juguen i aquest any ens han liat als no entessos. Doncs res, em creat una lliga familiar ( pots crear lligues privades) i estem competint entre nosaltres. Ara ja tenim un altre tema per parlar els diumenges a l'hora de dinar. Doncs ja em veus a mi, que no hi entenc ben res, fitxant i desfitxant jugadors només perquè m'agrada el nom o perquè són d'un equip que en fa gràcia. Ja només em faltava això, a més com no vigili li trobaré el gustet i encara m'hi enganxaré!

2 comentaris:

  1. I que tal et va a la lliga? Vas la primera? Fitxes bé?. Veus jo també em miro el teu bloc i també deixo comentaris, en això de ben segur que jo no m'enganxaré

    ResponElimina
  2. doncs res, vaig la tercera de 7, no és cap birgueria però crec que serà la meva millor possició.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions