dissabte, 26 de gener del 2008

meme 2

El veí m'ha passat aquest meme i el faig de seguida
1- Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:
M’encanta, es dóna per suposat que som lectors i que tenim llibres a mà! Llàstima que no sigui la disset que és la que signo sempre. Doncs és El pont dels Jueus i diu “...només si havia de quedar una setmana , el temps just per....”.
2 - Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?
Ufff, la pantalla, els altaveus, la tassa de cafè amb llet, el mòbil, uns papers per reciclar i estris d’escriptori ( boli, clips, pot-it...)
3 - Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?
Fa res, el 3 24 que a questes hores del matí només s’ha d’estar informat
4- Sense mirar, quina hora és?
Les 07.55
5 - Ara mira, quina hora és?
Les 08.07, ahhh, ja vaig tard és que no hi ha maneres d’anar mai sobre el temps previst; però és dissabte ja aniré fent
6 - Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes?
Força silenci, algunes persianes dels comerços de sosa casa que s’aixequen, la respiració de la gossa que dorm de gust al sofà de l’estudi...
7 - Quant de temps vas estar fóra el dia que vas estar més temps al carrer?
La veritat és que n’hi idea però quan anava a la facultat i treballava , sovint sortia a 2/4 de 8 i arribava cap a 2/4 de 12. No està malament, no?
8 - Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?
Doncs, intentar obrir un ull i preparar una tassa de cafè amb llet
9 - Què portes posat ara mateix?
Pantalons de xandall, samarreta d’esport i bambes. Quan acabi el meme vaig a treure la gossa per la platja
10 - Vas somiar ahir?
Sí, i com tots els somnis complicat, barreja de coses d’aquí i allà. Quan tinc molta feina acostumo a somiar
11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?
Riure sense contenció, voleu dir? Somriu sovint , però riure sense poder aguantar la setmana passada. Contestava una trucada a la feina i em va fer gràcia ( i no tenia res de graciós). Vaig acabar passant el telèfon a una companya que era per allà perquè no em podia aguantar
12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?
Un armari molt gros, un munt de llibres i els espais lliures un parell de puzzles i unes llunes i estrelles que brillen en la foscor
13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?
Segur que sí, però ara mateix no recordo res
14 - Quina és la última pel·lícula que has vist?
Al cinema, La Busqueda,per passar l’estona a lo Indiana Jones. Ahir em vaig adormir amb Oceans Twelve a la tele
15 - Si et fessis multimilionari de la nit al dia..què compraries?
TEMPS!!!!!
16 - Alguna cosa sobre tu interessant ?
Coses moltes, interesant cap
17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries?
Repartir una mica de sentit comú i molta empatia a tothom. Si tinguéssim el cap més clar i entenguéssim l’altre la meitat dels problemes de d’humanitat es solucionarien parlant. I només que n’arreglessin la meitat ja seria un canvi
18 - T’agrada ballar?
Ufff, dolenta , dolenta ,dolenta i a més sóc vergonyosa. Resumint no ballo
19 - Què en penses d’en George Bush?
Res de bo
20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries? Mar, Clara, Júlia....
21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?
Pau, Pol,....
22 - T’agradaria viure a l’estranger?
Sí, perquè no. Descobrir cultures noves sempre pot estar bé
23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?
Si quan arribo al cel déu em diu alguna cosa segurament seria:
-Tanca la boca, t’havies equivocat : existeixo !
24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test
Com sempre, és complicat: apa anem per feina. .
  • A l’ Anna perquè va ser la primera persona que em va deixar un comentari i la primera que em va deixar un meme.
  • Per en Jaume, perquè és el meu germà i perquè acaba de començar amb el blog i així li faig propaganda
  • A en Jordi, perquè sempre em fa propaganda quan ningú em deixa comentaris
  • A l’ Ariadna, perquè m’encanten les fotos que posa per acompanyar els textos
  • A l’ Assumpta, perquè em sembla que encara no n’ha fet cap i ja li toca


I a tothom que el vulgui fer!

27/01/08 La Joana ha promés que el farà: feu-li una visita

5 comentaris:

  1. recullo el gua, tinc un parell de coses pendents de penjar i després faig el mem!

    ResponElimina
  2. ... Gràcies Mireia, quan el tingui fet t'aviso...

    ResponElimina
  3. Ja l'he fet, ja veus que he sigut obedient aquest cop, però jo no li he pogut enviar a ningú, no t'el retornaré....

    ResponElimina
  4. Mireia,
    demà el poso en el blog el teu meme
    gràcies,
    un petò

    ResponElimina
  5. ... Fet! Com que t'agraden les imatges del laberint, a veure si t'agrada aquest video... i a cops de tango he anat contestant totes les 24 preguntes, en els comentaris d'aquest post del 31 de gener...
    =;)

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions