dimarts, 20 de gener del 2009

Bones intencions


Tot i que una mica tard perquè el senyor Internet m'ha tallat una mica el rotllo farà un dels post clàssics de cada any. Bé, la qüestió és que no és només un post sinó tota una declaració de principis. Cada any a principis d'any o a principis de curs o com jo; dos cops l'any fos cas ,fem tota una declaració d'intencions i bones voluntats. En aquests moments en què comença una nova etapa sempre estic plena de bons propòsits de forces renovades . Com cada any però els bons propòsits és queden amb això: propòsits i sovint no passen d'aquí. Que faríem però sense ells, sense ganes i les il·lusions , sense les bones intencions... Quantes vegades ens hem proposat anar al gimnàs – i no només pagar-lo - menjar millor o trucar més als amics... però bé que hi farem!


Aquest any m'he fet propòsits molt concrets a veure si funciona:


-Anar al gimnàs a fer el·líptica com a mínim 3 cops per setmana i menjar 7 peces de fruita cada setmana ( aconseguirem un cos 10 o potser 11)

-Llegir 3 llibre al mes ( mens sana in corpore sano)

-Anar a buscar el pa em bossa de roba ( també hem de salvar el món)


Teniu propòsits per aquest any?

3 comentaris:

  1. Trobo que són uns bons propòsits, tant de bo els puguis aconseguir, semblen prou assequibles, oi? Això sí, amb dedicació, especialment això del gimnàs. Ah, i 3 llibres al mes per mi és ciència ficció.

    ResponElimina
  2. Jo faig com tu, propòsits dos cops l'any. Quan comença l'any de veritat per a mi, que és el setembre, i al gener, per pressió social.
    Per aquest 2009 intentarem, de nou:
    A) deixar de fumar, que ja toca...
    B) mirar de ser més ordenada o no arxivar la roba al terra de l'habitació (i ja no sóc una adolescent que encara tingui disculpa...)
    C) intentar anar al gimnàs tres cops a la setmana...
    D) no deixar les pràctiques de la universitat per a l'última hora, últim minut...

    Ara, que si faig tot això, em sembla que també deixaré de ser jo mateixa no? O sigui, que són propòsits, però em temo que de cara a la galeria...

    ResponElimina
  3. Deixar de fumar TORNA A SER EL PROPÒSIT (fa cinc anys que ho intento quan arriba gener). Porto des de divendres, i estic que me'n pujo per les parets!!!!!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions