dilluns, 20 d’abril del 2009

S'acosta Sant Jordi...


Què compro???!!!

9 comentaris:

  1. Si no ho saps tu, que ets qui ens aconsella...!

    ResponElimina
  2. Segur que triaràs bé. Ja ens en parlaràs. Bona diada!!

    ResponElimina
  3. Jordi: però quin? Amb el tema rosa decidiré sobre la marxa

    Xexu: no aconsello, dono la meva opinió... que no té massa críteri i per tant no sempre és de fiar

    Kewilan: ja ho us explicaré; però no confio en triar bé. Sempre m'angoixo a l'hora de comrar el llibre

    ResponElimina
  4. En tinc tants a la meva llibreta que no sé com ho faré. Per començar la cartera plena, després a triar. Qualque cosa de novel.la negra, altra sobre nazisme, contes pels meus fills i qualque cosa per l'escola que faci il.lusió als fillets. Buf!!són molts. I també poesia per a ell.
    Bona diada de Sant jordi a tothom!
    Besades.

    ResponElimina
  5. Deixa't portar a l'hora d'escollir algun llibre. A vegades trobem sorpreses inesperades.El drac de l'apunt és ben graciós!

    ResponElimina
  6. Seguuuuur que trobaràs alguna cosa que et convenç.
    I després ja ens diràs què t'ha semblat, clar.
    Bona diada.

    ResponElimina
  7. Pel que veig encara no t'ha fet la llista de títols!!! Jo com que només me l'he de comprar per mi, no tinc aquests problemes, ni rosa ni llibre!

    ResponElimina
  8. M'oblidava, que fa uns dies em vaig comprar un llibre que es titula, El Blog del Inquisidor, l'he començat només, però quan l'acabi que diré. Em va fer gràcia el títol.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions