dimecres, 21 de setembre del 2011

No obris els ulls. John Verdon

Exactament el que esperes d'aquest llibre!.

Fa un any aquest autor va treure i vaig llegir "Sé els que estàs pensant", però no cal que hi aneu, he fet un copia i enganxa del post que deia:


"Ara que heu vist el vídeo promocional del llibre només em queda dir-vos que el llibre és entretingut. Entra dintre dels tòpics amb dolent molt dolent, que és capaç d'endevinar-te quin numero triaràs entre el 1 i el 1.000, que té algun compte pendent amb tu des de fa temps i que està disposat a acabar amb això d'una vegada.

L'única opció que ens queda és demanar ajuda a un antic amic, en David Gurney, inspector estrella de New York però ja retirat als seus 40 i tants anys. Però la persona que és capaç d'endevinar aquest número es converteix en assassí, amb uns muntatges que ningú es capaç de treure'n el més mínim entrellat, tots menys, òbviament, el nostre protagonista.

En definitiva, un llibre d'intriga per passar una bona estona, quan no us vulgueu complicar la vida i llegir un llibre entretingut, aquesta és una bona opció"


Amb aquest llibre canviaria el vídeo, però tampoc és que valgui gaire la pena (el vídeo) o sigui, que no el poso. En lloc d'endevinar un número és una núvia assassinada el dia del seu casament, amb centenars de convidats per la casa però ningú veu res. I tenim el dolent més intel·ligent del món i òbviament, el nostre protagonista que és encara millor.

En definitiva, un llibre d'intriga per passar una bona estona, quan no us vulgueu complicar la vida i llegir un llibre entretingut, aquesta és una bona opció.




3 comentaris:

  1. El vaig llegir a la platja i coincideixo ambn tu que és ben entretingut.

    ResponElimina
  2. Hola, llegeixo la teva crítica i em vénen ganes de llegir-lo, però no em vaig poder acabar el dels números... Em devia agafar malament.. no sé.

    ResponElimina
  3. Carina, vigila perquè si vas tenir problemes amb l'anterior, es molt fàcil tenir-los també amb aquest, son llibres diferents però semblants, igual que va passsar amb els d'en Dan Brown, si t'agradava un, els altres tambe, i si no t'agradava un, difícilment t'agradaran els altres. I estic d'acord amb la Kweilan que es entretingut, que a vegades es el que necessitem, mes que un bon llibre.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions