dijous, 5 de març del 2009

El fuego. Katherine Neville

Qui ha dit que segones parts no són bones. En aquest cas no és així, són molt pitjors!!

Fa molts anys vaig llegir "El ocho".En tinc un bon record, d'un llibre que em va agradar, com a tanta i tanta gent, més o menys com ara seria els de l'Stieg Larsson que són a tot arreu.

En aquest llibre la trama principal és desastrosa, l'autora només busca col.locar famosos com sigui, posar localitzacions exòtiques a manta, resoldre trencaclosques per l'article 23,...

En definitiva un llibre que es fa pesat, feixuc i que l'únic motiu pel que s'hagi publicat és assegurar-se de fer uns bons ingressos en base al record que la gent té de "El ocho".



7 comentaris:

  1. Bo és saber-ho!! Tot i que amb l'última despesa en llibres (els 4 que et vaig dir), dubto molt que fins sant jordi vagi a la llibreria.

    ResponElimina
  2. És una opinió que comença a estar molt estesa... no està agradant...

    ResponElimina
  3. Sóc bastant reticent a aquests llibres que es venen tant. Gràcies per l'avís!

    ResponElimina
  4. Ja no em feia massa gràcia, però és que El Ocho em va decebre una mica el segon cop que el vaig llegir. Vaig decidir fer una altra llegida fa uns dos o tres anys perquè en tenia un gran record, i la veritat és que no em va agradar pas tant. Per tant, aquest ni me'l plantejava, i ara, menys.

    ResponElimina
  5. La veritat és que jo ja he anat sentint la ressenya d'en Martí a mesura que avançava la lectura del llibre i pintava malament. Aquest em sembla que es quedarà al prestatge dels llibres per oblidar

    ResponElimina
  6. Com a mínim aquest post haurà servit per evitar a algú que compri el llibre (Mireia i Kweilan), i Espolsada, no m'estranya que sigui una opinió molt estesa, crec sincerament que es dolent . I Xexu, crec que molts llibres t'agraden perque t'enganxen, vols saber que passarà, i un cop saps el final una segona lectura perd bastant interés, el que compta crec que es el primer cop que llegeixes i tu mateix dius que tenies un gran record de "El Ocho"

    ResponElimina
  7. Actualment m'estic llegint El Ocho... i m'agrada, tot i que tinc moments :-) Hi ha moments en que el trobo interessantíssim i n'hi ha d'altres que el trobo massa exagerat. Porto una mica més de la meitat :-)

    Ara bé, el que tinc claríssim és que aquest segon no el llegiré! :-D

    He entrat buscant si trobava una ressenya d'el Ocho per veure si algú coincidia amb aquesta visió meva i he trobat aquesta que m'ha interessat molt també :-)

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions