dilluns, 2 de febrer del 2009

29 pendents

Marededeusenyor!!!! Ahir vaig fer el recompte de llibres que tinc a les prestatgeries de casa, que hauria d'haver llegit i que no ho he fet. Serà una bona manera d'afrontar la crisi, no comprar llibres amb tot un any i encara me'n sobraran amb el ritme que llegeixo! Però siguem realistes, no me'n sabré estar i n'acabaré comprant... Més per ampliar la llista de pendents. I aquest només són els que he comprat , però a la ment la llista és més llarga, amb recomanacions d'aquí i d'allà. He escrit tota la llista a la columna d ela dreta, per no oblidar-me'n. Si algú té alguna opinió d'alguns dels llibres que hi ha, si us plau feu-m'ho saber que així podré decidir en quin ordre els llegeixo.

No té res a veure amb el post, però em feia gràcia posar-la. I per què és el boc sinó per fer el que ens ve de gust

12 comentaris:

  1. De tots els que he llegit i tens a la llista, em quedaria amb el roig i el negre (vaig fer un post). També hi ha El nom de la rosa que em va agradar molt. La continuació de la Lisbeth Salander te'l llegiràs en un moment...A mi també se m'acumulen a la tauleta de nit...necessitem vacances per posar-nos al dia!!!

    ResponElimina
  2. Vols creure que de tota la llista només he llegit 'La catedral del mar', i d''Un món sense fi' porto unes 200 pàgines, però va per llarg?

    Jo sóc com tu, en tinc la tira, no els vull ni comptar, però ja estic pensant en els que em compraré. A més, com que a la feina diuen de llegir-se llibres conjuntament, ja m'he desquadrat tot l'organigrama.


    A veure, et faig cinc cèntims d'allò que portes dies esperant que et digui, i ara potser et decebrà. Es tractava de fer un blog per penjar ressenyes literàries, però que no fos tancat, que fos una contrassenya pública de manera que tothom hi pogués penjar ell mateix les cròniques (així s'estalvia feina d'anar publicant el que t'envien). I les cròniques es podrien penjar conjuntament al blog de cadascú, i allà.
    La gràcia és que força gent fa ressenyes, però alguns, com jo, només parlem de llibres que ens han agradat. Allà es podrien penjar totes, i agrupar-les per diferents ressenyes d'un mateix llibre, per diferents autors, de manera que es generés una mena de base de dades, en format blog, on recórrer per trobar opinions sobre llibres, a l'hora de triar-ne algun per llegir.

    Naturalment això requereix un manteniment, i per això necessitava suport d'altra gent, i per això vaig pensar en tu, però ara em venen també altres noms al cap com la Bajoqueta o la mateixa Kweilan.

    Bé, t'ho he explicat per sobre, i com et deia, veig molt coll avall que hi pogués dedicar estona. En el seu moment vaig haver de triar si treure a la llum la idea de c@ts o aquesta, i va guanyar c@ts. És una idea que tinc latent, i no sé si tècnicament seria possible (els blogs aquests crec que accepten només 100 autors diferents), però em faria gràcia que fos un lloc on els lectors hi deixessin ressenyes, i els possibles lectors les consultessin.

    I això és, ja veus quina gran cosa.

    ResponElimina
  3. els viatges de Gulliver són extraordinaris

    ResponElimina
  4. Doncs no sé pas que dir-te, tens alguns que jo també tinc pendents al prestatge, hi ha d'altres que ja fa tant de temps que he llegit, com El Nom de la Rosa, que ja potser ni recordo, molt xulo. La catedral i el món sense fi, más de lo mismo, pseudoliteratura d'aquesta que ja ens està bé, a mi el món sense fi em va decebre.

    ResponElimina
  5. amb tres d'acumulats ja faig però un el tenim en comú.

    ResponElimina
  6. Els que he llegit:
    * Agatha Christie a mi m'agrada molt, tot i que ara no recordo exactament aquests títols
    * El noi del pijama de ratlles: a mi no em va agradar, però sóc l'excepció... per mi, millor veure la peli :)
    * El nom de la Rosa i El retrat de Dorian Grey: són molt bons, però es poden fer pesats.
    * La catedral del mar: em va agradar.
    * Marina: al seu estil, començar bé però perd ritme. Ara bé, si t'agrada l'autor, t'agradarà.
    * Pandora al Congo: és bo, però clavat al primer que va escriure.
    * Qumaran: em va agradar, però el vaig llegir fa molts anys.
    * Tots els Contes I i II: sí, sí, sí!!!

    Apa, espero que et serveixi la meva opinió :)

    ResponElimina
  7. Kweilan: això de les vacances m'agrada
    Xexu: jo sí que m'hauria de fer un organigrama per tal de col·locar-los tots! Comporteu el Sirmarilion?
    Joana: potser nosaltres també hauríem de fer com en Xexu i comentar-los a la feina

    Aristocrataiobrer: anotat!

    Anna: ei, tota una crítica literària en poques paraules. Merci

    Jordi: quin?
    L'Espolsada: a veure si em deicideixo

    ResponElimina
  8. El noi del pijama a ratlles.
    El salze cec i la dona adormida.
    Roig i negre.
    Pandora al Congo
    El nom de la rosa.
    ....
    Els altres fes tu mateixa la tria.

    Un que passava per aquí, que per aixó está....Un altre invent.

    ResponElimina
  9. Benvingut al blog, Manel. Tindre en compte les teves recomancions

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions