diumenge, 4 de juliol del 2010

Al leluia o per fi hem aconseguit anar a la platja!


Al juliol deixem d'anar a la platja, potser m'he passat una mica, però tampoc massa. Ens agrada anar a la platja, que faci bon temps... estirar-nos a la sorra a prendre el solet, amb la remor de les onades de fons i un bon llibre entre les mans. Aquesta imatge tant idíl·lica només es dona uns mesos l'any i, com molt encertadament esteu pensant, no són es juliol ni l'agost. La veritat és que ala platja hi anem tot l'any, hivern i estiu, perquè és un bon lloc per passejar la Bruna però el que es coneix com "anar a la platja" ho acostumem a fer entre abril i juny i sovint fem una segona tongada el mes de setembre. Som poc sociables i la conjunció de ordes de turistes, sol abrusador, soroll i brutícia no és el que entenem per un dia tranquil. Aquest any però el temps ens ha obligat a començar la temporada tard, molt tard per``o finalment l'hem encetada.
Ahir al matí, cap a les 9, ja hi érem. La veritat és que havíem fet una primera inspecció a quarts de vuit traient la Bruna. L'aigua estava neta i plana, la sorra perfecte i ja feia caloreta. Així doncs vam encetar la nostra temporada. Això sí , abans de les onze a casa ! La veritat és que s'hi estava bé . 

Ara sí que ha arribat l'estiu!

10 comentaris:

  1. Sí, t'ha d'agradar molt la platja per anar-hi aquests dies, la tranquilitat és l'últim que ofereix aquests dies!

    ResponElimina
  2. Doncs em passa el mateix. Intento anar d'hora al mati i com tinc la sort de que treballo per les tardes puc donar-me el luxe de passar-me dues horetes quasi sol.
    A gaudir que son dos dies.
    Perdo pels accents pero no se que li passa al pc que em surten aixi: ´´es
    perqu``e
    Algun bitxo, segur.
    salut

    ResponElimina
  3. Jo sóc més de muntanya que de platja. Potser és perquè visc a Barcelona, però les grans concentracions de gent em cansen!
    Una bona idea, però, anar a la platja aquests mesos! Hi esteu molt més tranquils!

    ResponElimina
  4. ja veig que fas cas de les recomanacions solars. Jo vaig al revés, fins i tot dino a la platja una bona amanida de pasta i després el geladet. Això sí, si hi ha molt batarull, canvio de platja.

    ResponElimina
  5. Però si a aquestes hores, encara no han posat la platja!. No hi he anat encara aquest any a la platja, però si vosaltres que la teniu a cinc minuts de casa tampoc no havieu anat, em consola.

    ResponElimina
  6. i de quina manera!

    Jo encara busco la primavera!

    *Sànset*

    ResponElimina
  7. Oooh, aquesta foto és d'aigua de platja... catalana? de debò que tenim una meravella com aquesta, a Catalunya?
    Ja coneixeu la dita: A qui matina...

    Bona platja!

    ResponElimina
  8. M'afegeixo al grup dels poc sociables... :)

    ResponElimina
  9. Marta: és qúestió de triar l'hora justa.
    Manel: Benvingut al blog!Ja els hi passa aaixò als ordinadors. No t'estrayi que sigui el sr. blogger que et boicoteja
    Jordi: merci, bon estiu a tu també!
    Albert: A mi molta gent també m'atabala per això escollim busquem sempre els moments més tranquils i al mes d'abril i maig la platja està deserta (o quasi).
    instints: fins i tot em poso protecció 25 absn de sortir de casa i això que tinc la pell agitanada i no m'he cremat mai
    Joana: sí que hi és, sí.
    Sànset:la veritat és que aquest anys les estacions estan banstant complicades jo vaig er un post buscant la tardor ;)
    Ferran: la foto és de fa un parell d'anys ( és la mateixa que tinc de fons als comentaris dels blogs) però dissabte estava així de clara i neta.
    La: podem fer un club ;)

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions