diumenge, 18 de juliol del 2010

A l'agost: Escòcia

Acabem de decidir i contratar el vol ( amb Ryanair, quina por!)  les nostres vacances a Escòcia. Estem buscant allotjament ( BBB, obviament) si algú hi ha estat i coneix algun lloc que estigui bé. Ens és bastant urgent volem deixar-ho enllestit aquest cap de setmana.
El més urgent és l'allotjament però abans de fer reserves també hem de decidir què volem veure. Només tenim una setmaneta i per tant no podrem fer res amb massa produnditat.S'acceptem suggeriments, recomanacions... tot el que ens pugui ser útil.

15 comentaris:

  1. Jo només puc dir-te que Escòcia està molt bé, que és un goig de veure. Però si no afines més amb on vols trobar l'allotjament, és difícil. Ryanair vola a Edingurgh i a Glasgow.

    De totes maneres, tampoc et puc ajudar perquè quan hi vaig, solc tenir l'allotjament pagat...

    ResponElimina
  2. Ei, jo també hi vaig! Només tinc l'hotel d'Edimburg, res més :(

    ResponElimina
  3. Marta: nosaltres tenim vol a Glasgow i cotxe llogat però ens costa una bararitat trobar hotel arat a edimburg. Ens pots aconsellar. No he trobat el teu correu. El nostre és
    unaltreinvent@gmail.com

    ResponElimina
  4. No us puc ajudar perque no hi he estat... però com m'agradaria! Have fun.

    ResponElimina
  5. Quina enveja! Aquesta és una destinació on fa temps que dono voltes anar-hi. Al final, la butxaca pot més que les ganes.
    D'una persona que conec que hi va anar, em va comentar que és un pèl car. Però, igualment, val la pena!

    ResponElimina
  6. Jo no hi estat, però d'allotjament sempre busco els hostings, que estan prou bé a preus barats i/o raonables. No sé si n'hi ha, ho pots contractar per internet. Que xulo!!

    ResponElimina
  7. Sempre us decidiu igual! I ara a buscar on dormir, vagi bé la recerca!

    ResponElimina
  8. He de confessar que quan vaig anar a Edimburg vaig anar a un hotel bastant bonet :-)

    El meu problema és que sóc una maniàtica de mil dimonis... i penso que si agafo un hotel econòmic potser no serà net i bla, bla...

    Però bé, això són les meves neures... tu mira de trobar quelcom que estigui bé i... a gaudir-ho, que Escòcia és PRECIOSA!! ;-))

    ResponElimina
  9. Ah, i millor t'encomanis de les meves tonteries perquè llavors, quan l'economia estigui en crisi -com la meva- doncs no viatjaràs perquè no et podràs permetre "un bon hotel" :-(

    ResponElimina
  10. Volia dir... "i millor NO t'encomanis"... estic fatal... és la calor :-)))

    ResponElimina
  11. Les Highlands i les illes són una preciositat. Trobaràs B&B arreu i pots triar sobre la marxa.
    A Edimburg imprescindible reservar, sobretot perquè a l'agost hi ha el festival.

    ResponElimina
  12. No us puc ajudar, però us puc desitjar unes bones vacances!
    Ja penjaràs les fotos!

    ResponElimina
  13. Gràcies a tots i a totes per passar. Si als que hi heu estat se us acudeix algun lloc que no ens hem de perdre o algun consell. Ja ho sabeu , encara ens falten molts dies per marxar

    ResponElimina
  14. T'ho recomano TOT!! ;-)

    Edimburg és una ciutat preciosa, els escocesos gent molt simpàtica, agradable, extravertida...

    Només un senzill passeig pel centre de la ciutat ja és maco... com no és molt gran es pot anar a molts llocs a peu...

    Nosaltres varem pujar al Castell a peu!! i això que jo hi vaig anar amb un menisc trencat! (ara no cal que et trenquis el menisc, eh? jaja) la cosa és que em feia mal, però com sempre me'n fan, doncs creia que era el mateix... i així vaig tirar tota la setmana... i de tan maco que era tot el que veia...i de tant que en vaig gaudir, el mal de genoll quedava totalment en segon lloc :-)

    Visita Holyroodhouse (el Palau) i al costat mateix hi ha les runes de l'Abadia... és tan maco!!!

    Puja a Carlton Hill... és un passeig... i hi ha una vista molt maca i tot el que t'envolta és maco...

    En faria un post! ;-)

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions