divendres, 23 de juliol del 2010

La primera sortida de sol

Com que sou bona gent i no us queixeu quan penjo fotos del mateix tros de platja, ho aprofito un cop més per penjar-ne un altre. És que aquest matí feia núvol i estava tot gris menys allà on hi havia ... res que ja ho veieu. Sort que no m'he emportat la reflex sinó no arribo a treballar. Aprofito el post per donar-li les gràcies a la meva compacta de butxaca que sempre porto a sobre. Pobreta càmera, la tinc al límit de l'extenuació.

Que passeu un primer dia de la nova era de Catalunya Independent!

15 comentaris:

  1. et veig optimista, encara que sigui allà, una mica lluny

    ResponElimina
  2. T’ho torno a repetir; tinc enveja...

    *Sànset*

    ResponElimina
  3. potser per reis hauràs de demanar una altra càmera, jeje (de butxaca). Gràcies per compartir la imatge, que és molt xula!!

    ResponElimina
  4. Primera? Per que primera? I si no arribes a treballar, que? Que hagués passat?

    ResponElimina
  5. M'he oblidat. Han declarat l'Independència? No m'entero de res!

    ResponElimina
  6. Molt bona Mireia! És la primera sortida de sol des que Catalunya és independent, gràcies per destacar-ne l'efemèride, m'agrada pensar en aquestes coses.

    Veig que encara queda gent que no sap que ja som independents, està bé que els ho anem explicant entre tots.

    ResponElimina
  7. Ooooh la foto és preciosa... però, a més, siiiiiiii és la primera amb Catalunya independent. Genial :-))

    ResponElimina
  8. Caram que hem proclamat la república independent i jo no ho sé?

    ResponElimina
  9. Per cert, Restringiré les entrades al bloc, m'agradaria que poguessis tenir-hi accés (si vols), i per això necessito alguna adreça de correu, no sé si me la vols facilitar.
    (es que no sé com més fer-ho, perquè no em deixa agregar adreça url). Gràcies!!

    ResponElimina
  10. Veig que no sóc la única, a mi potser m'expliquessiu entre tots el que passa al món en general, que no sé com està res!

    ResponElimina
  11. Pels que tingueu dubtes de com hem declarat la independència només cal que segiu el link ( cliqueu sobre "nova era de Catalunya undependent " al post)

    ResponElimina
  12. Jesús M.: no sóc optimista , és que en XeXu ha declarat l'independència.
    Sànset: segur que allà on vius també hi ha llocs bonics.
    Ferran: merci
    Instints: no, si és prou nova i va la mar de bé. Estic encantada amb aquesta camera!. Instints és la que hi ha ala barra lateral. M'has enviat un correu per l'accès, no?. Què ha passat?
    Joana: ja saps com sóc, encara que treballi a casa, hi ha uns mínims que són impepinables. Vés al blog d'en XeXu i entendràs lo de primera
    rits: gràcies, guapa!
    XeXu:és que un dia com avui s'havia d'immortaitzar , hehe!
    Assumpta: merci
    Fe: sí, Fe, sí. ja som independents

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions